משחק האולסטאר: לויד במקום קיצ'ן בזרים, נקבעו משתתפי תחרות השלשות

תחרות השלשות
תחרות השלשות | מנהלת הליגה

יום שישי ה-2 במארס יד אליהו: הגארד יחליף את חברו הפצוע מהפועל אילת. שמחון, שולדבראנד, דייסון, דיברתולומיאו ופניני יצלפו וגם לקהל יהיה חלק בעניין

(גודל טקסט)

ג'ורדן לויד יחליף את חברו להפועל אילת דרווין קיצ'ן הפצוע בנבחרת הזרים במשחק האולסטאר נגד נבחרת הישראלים שיתקיים ביום שישי הבא (2.3, 14:00) ביד אליהו.

בנוסף נקבעה רשימת המשתתפים בתחרות השלשות: עמית שמחון (הפועל אילת), גיא פניני (הפועל חולון), יהונתן שולדבראנד (עירוני נהריה), ג'רום דייסון (הפועל ירושלים), ג'ון דיברתולומיאו (מכבי ת"א), קורי וובסטר (עירוני נהריה), קאליף ווייאט (נס ציונה).

שמחון זכה בתחרות השלשות באולסטאר 2012; קולע העונה 40.8% מעבר לקשת (שיא קריירה) וזורק יותר מכל ישראלי בליגה; קלע לפחות שלשה אחת בכל אחד מ-12 מחזורי הליגה האחרונים ובשליש מהם סיים עם 5 קליעות מדאון טאון; קלע 166 שלשות בשלוש העונות האחרונות – יותר מכל שחקן אחר בליגה. פניני הגיע לגמר תחרות השלשות באולסטאר 2013 ו-2016; בששת משחקיו האחרונים בליגה ובגביע קלע 15 מ-30 מעבר לקשת; קולע העונה כמעט שתי שלשות למשחק ב-38%; הפך לאחרונה לשחקן השישי בהיסטוריה של ליגת ווינר סל עם למעלה מ-500 שלשות בקריירה; מלך השלשות מבין השחקנים הפעילים.

שולדבראנד הגיע לגמר תחרות השלשות באולסטאר 2017; מדורג שני בליגה עם 53.7% לשלוש – הנתון הכי גבוה שלו בקריירה; קלע 21 מתוך 35 זריקותיו האחרונות לשלוש בליגה; לא ירד מ-40% לשלוש באף אחת משלוש עונותיו האחרונות ואשתקד בפלייאוף דייק ב-50%; סגן מלך השלשות של עירוני נהריה בכל הזמנים אחרי ברק פלג. ג'רום דייסון שלישי בליגה עם 2.6 שלשות בממוצע למשחק; מדורג שני אחרי וויל סולומון מבין הזרים של הפועל ירושלים בכל הזמנים עם 86 שלשות בליגה; קלע ארבע שלשות ומעלה בשישה מתוך 11 מחזורי הליגה האחרונים, כולל שיא ליגה עונתי של 8 בניצחון בראשל"צ (שווה לשיא הקריירה שלו); דייק ב-9 מ-15 זריקותיו מעבר לקשת בפיינל פור אשתקד בו נבחר ל-MVP.


שולדבראנד . קולע העונה ב-53.7% לשלוש (ערן לוף)

דיברתולמיאו קולע העונה שתי שלשות למשחק ב-44.2%; עומד על רצף של 15 מחזורים עם לפחות שלשה אחת; שיפר את אחוזי הקליעה שלו לשלוש בכל אחת משלוש עונותיו בליגה; היה מלך השלשות בפלייאוף אשתקד עם 3.5 למשחק ב-55%. וובסטר קלע הכי הרבה שלשות העונה בליגה: 54; שני מבין הזרים בליגה באחוזים מעבר לקשת עם 47.8%; קלע לפחות שתי שלשות בכל המשחקים העונה פרט לאחד; סיים שני משחקים עם 6 שלשות. ווייאט קלע 11 שלשות ב-44% בשלושת משחקיו העונה; מחזיק בשיאי המועדון של הפועל אילת לשלשות במשחק אחד בעונה הרגילה (9, כמו אמיר כץ) ובפלייאוף (8); עומד על ממוצע קריירה של שתי שלשות למשחק בארץ; הוזמן לתחרות גם בעונה שעברה, אבל נאלץ לוותר בשל פציעה.


דייסון. קלע שמונה שלשות מול מכבי ראשל"צ (אודי ציטיאט)

שני חידושים נכנסו לתחרות הפעם: המתמודד השמיני ייבחר מבין 48 חובבנים שיתמודדו ביום שלישי (18:00) בהיכל בחולון על הכרטיס הנכסף. השינוי השני הוא שבנוסף לחמש עמדות הקליעה המסורתיות יקבלו המשתתפים הזדמנות לצבור 3 נקודות נוספות אם יקלעו מקו מחצית המגרש. גם הקהל הרחב ינסה את כוחו מהחצי והמנצח יזכה בכרטיס טיסה זוגי לניו יורק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי