הראל: קטש מונה כי אנו מאמינים שאפשר לעשות דברים יפים העונה

עודד קטש
עודד קטש | דני מרון

מנכ"ל הפועל ירושלים התראיין ברדיו ירושלים וסיפק התייחסות ראשונה לצירוף המאמן הלאומי: "כל עוד הקבוצה בריאה, היא לא צריכה חיזוק. קטש רוצה את גורקה, אבל הוא מלא הערכה למודי מאור ומבין את הרגישויות"

(גודל טקסט)
מנכ"ל הפועל ירושלים, גיא הראל, התראיין הבוקר (שישי) ברדיו ירושלים וסיפק התייחסות ראשונה של אחד מחברי הנהלת המועדון על הבחירה בעודד קטש, מאמן נבחרת ישראל, כמאמן הקבוצה החל מאמצע השבוע ועד תום עונת 2018/9.


קטש, כידוע, ימשיך לכהן במקביל כמאמן הנבחרת והוא יהיה המאמן השלישי העונה של האדומים, אחרי פוטיס קיציקאריס היווני שפוטר ומי ששימש כמחליפו עד עתה, מודי מאור. "מודי מאור ידע מה הסיכון האישי מבחינתו כשלקח את התפקיד הזה ומגיעה לו מילה טובה. חשבנו שזה לא הוגן שמודי יספוג את כל האש, גם בשבילו, ולכן קיבלנו החלטה", סיפר מנכ"ל האלופה בתחילת הראיון.



השינויים הרבים העונה על הקווים בבירה
: "גם למאמנים טובים ומנוסים קרו דברים שקרו למודי בשלושת החודשים האחרונים. אני בכלל לא בטוח שהאשמה כולה בתוצאות על מודי. אני לא בטוח שמאמן אחר היה מצליח להוציא יותר, אבל כדי להוציא את העגלה קדימה צריך מישהו שיביא רוח חדשה וניסיון. גם אם זה היה מאמן אחר, היינו עושים את השינוי. אותו צוות חשב שמאור צריך להחליף את קציקאריס ואותו צוות החליט להחליף את מאור בקטש".



"הצוות שחשב להחליף את קציקאריס, החליט להחליף את מאור בקטש" (אודי ציטיאט)


מעורבותו של אורי אלון בהחלטה
: "הדעה האחרונה היא של אלון, אחרי שכולנו חושבים יחד. אין מחלוקות, אין דעות שונות, אבל בסופו של דבר אלון מקבל את ההחלטות וכולנו מאחוריו. ברור לנו שנעשו טעויות, אבל חלק מהדברים הם בדיעבד. כשהחתמנו את קציקאריס ובחרנו את הסגל בקיץ דיברו אחרת".


חיזוק אפשרי של הסגל: "אני חושב שהקבוצה הזאת לא צריכה חיזוק, בתנאי שהיא בריאה. ברור לכולם שאם ייפול שחקן ישראלי או מתאזרח שובר שוויון ויהיה שווה אפילו מיליון וחצי שקל, אלון לא יביא אותו?".


אחריות השחקנים במצב הקיים: "יש להם אחריות לכל מה שקורה וזה גם מה שאגיד להם. כל שחקן רוצה לנצח, אבל בתקופה של הפסדים פתאום מתחילים ללכת לטיפולים ומגלים אפטיות. השחקנים צריכים להבין שבעצם המינוי של קטש אנחנו מאמנים בהם ובכך שהם עוד יכולים לעשות דברים מאוד יפים העונה".



"מאמינים שהם יכולים לעשות דברים יפים העונה" (דני מרון)


השיחות עם עודד קטש: "היו שיחות מאוד קצרות עם עודד, כי אני ואלון מכירים אותו כבר הרבה שנים. הוא אמר לנו 'חבר'ה, אני מוכן להיות מאמן הפועל ירושלים, אבל תנו לי להתרכז בנבחרת'. הוא מאוד מתרגש להגיע לפה, הוא מרגיש שהוא אכזב, גם את עצמו, בקדנציה הקודמת והוא רוצה לתקן".


עתידו של מודי מאור: "אני מעריך שמאור יישאר חלק מהמערך המקצועי שלנו בסופו של דבר. קטש רצה את גורקה, אבל הוא מבין את הרגישויות של מאור והוא מלא הערכה אליו. הם ידברו ביניהם ונראה מה יהיה".


תקרית יוגב אוחיון: "לא ניתן מקום לאלימות בקהל של הפועל ירושלים, לא נגלה איפוק. בנס ציונה יש אולם קטן לא צריך מצלמות, אנחנו יודעים בדיוק מי קילל. זה לא רק בארגון הבריגדה, יש בעיות גם בחלקים אחרים של הקהל שלנו. נהרוג את האוהדים הבעייתיים ומהר".



קטש רוצה את גורקה, הראל סבור שמאור יישאר (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי