באווירת פורים: 122:137 לזרים על הישראלים באולסטאר

כדיר
כדיר | עדי אבישי

כ-11 אלף צופים נהנו תצוגת כדורסל ומהופעה של סטטיק ובן אל. כדיר (26 נקודות) ודאוסון (25) בלטו בין הישראלים מול לידיי (19) וג'קסון (18)

(גודל טקסט)
 באווירת פורים חגיגית ולעיני קהל של קרוב ל-11 אלף צופים בהיכל מנורה מבטחים, גברה היום (שישי) בצהריים נבחרת הזרים על נבחרת הישראלים 122:137 במשחק האולסטאר השמיני של ליגת ווינר סל. פייר ג'קסון, שכהרגלו התחמם ברבע האחרון והוביל מהפך מאוחר של הזרים, נבחר לשחקן המצטיין.


במחצית המשחק נערכה הופעה מחשמלת של הצמד סטטיק ובן אל תבורי עם מיטב להיטיהם ולאורך ההפנינג התקיימו הפעלות שונות, תחרויות לצופים ועוד. בין הרבע השלישי לרביעי התחרו גולשים שנרשמו דרך אתר המנהלת בקליעה מהחצי, אבל אף אחד לא הצליח לקטוף את הפרס: טיסה זוגית לניו יורק.




המשחק עצמו היה אטרקטיבי מאוד ובקצב מצוין. הזרים ברחו ליתרון של 23 נקודות בתחילת הרבע השני, אבל עמית שמחון ושון דאוסון הובילו מהפך וקבעו יתרון נקודה בתחילת הרבע האחרון. באותו שלב התעורר ג'קסון ועם מקבץ שלשות שלו ושל סק הנרי המצוין, השאיר את הניצחון אצל הזרים זו השנה השנייה ברציפות. אלישי כדיר סיים כקלע המוביל במשחק עם 26 נקודות.



אלישי כדיר. הקלע הבולט בין הישראלים (עדי אבישי)


נבחרת הישראלים פתחה עם בלאט, בנקס, דאוסון, שמחון וטיוס, נבחרת הזרים עם ג'קסון, דייסון, רייס ג'וניור, גפני ולידיי, שהטביע את הסל הראשון במשחק. לידיי הכפיל את התוצאה בסל יפה נוסף וגפני בדאנק גדול הגדיל ל-0:6. ג'קסון המשיך את הבריחה בשלשה ודייסון קבע כבר 0:13, לפני שדאוסון העלה את הישראלים על הלוח וטיוס באלי הופ אחרי מסירה מדהימה של בנקס צימק ל-13:4. שמחון ודייסון החליפו שלשות וכדיר שעלה מהספסל הוריד ל-18:9. וורקמן עלה על הלוח גם כן, הנרי בשלשה אופיינית קבע 11:22. כדיר התרומם לאלי הופ, וורקמן, בואומן ולוי המשיכו את מבול ההטבעות ואחרי עשר דקות, צימק כדיר ל-34:27.


גפני ולידיי פתחו גם את הרבע השני במטס אווירי, בלאט בשלשה צימק ל-38:30. גפני המשיך להתעלל בטבעות וביחד עם סיגרס שצלף פעמיים מבחוץ הגדיל ל-37:53. דאוסון השאיר את הישראלים בתמונה, אבל בואומן ואדריאן סיפקו עוד כמה דאנקים גדולים, גלן רייס ג'וניור החליף את אחד מצלמי ערוץ הספורט ובירידה להפסקה יתרון 55:75 לזרים, אחרי הטבעה גדולה של דאוסון בשניות הסיום.



אלוף השלשות, קורי וובסטר מעירוני נהריה (עדי אבישי)


סיגרס קלע את השלשה הרביעית שלו ללא החטאה, דאוסון וטיוס צימקו במהלכים יפים, 80:67. לידיי העלה את רמת הקושי עם דאנק דרך הקרש, דאוסון ולוי המשיכו לקזז נזקים מעבר לקשת, 84:73. שני סלים של כדיר גרמו לגרינברג וספאחיה לבקש פסק זמן כשהיתרון הצטמק ל-84:77, וגם שם רייס ג'וניור גנב את הפוקוס עם הוראות לחבריו. אדריאן ובואומן ניסו לעצור את המומנטום, אלא ששמחון המשיך לצלוף והוריד ל-90:87. אדריאן שמר על היתרון, כדיר ענה בדאנק גדול ועם 2 מ-2 מהקו התקרב למרחק נקודה, אבל דייסון חתם את הרבע בשלשה ממרחק גדול, 91:95.


שוכמן ושמחון צלפו מבחוץ ונתנו לישראלים יתרון ראשון, אבל ג'קסון הגיב עם שתי שלשות משלו, 99:101 לזרים. הישראלים עברו לטווח מעבר לקשת, דייסון וטיוס החטיאו ניסיונות וירטואוזים לדאנקים ואלי הופ של גפני ושלשה של ג'קסון הגדילו ל-102:108. השואו טיים נמשך עם הטבעות אדירות של טיוס ולויד, דייסון כמעט מחצי מגרש קבע 106:116. דאוסון השאיר את הישראלים בתמונה, אבל כמו במשחקים האחרונים של אשדוד, הנרי חימם את הידית וברצף שלשות סגר עניין מעשית, 122:137 בסיום.


קלעו לנבחרת הישראלים: אלישי כדיר 26 נקודות (9 ריבאונדים), שון דאוסון 25, עמית שמחון 20, ווילי וורקמן 14, אלכס טיוס 12, נמרוד לוי 11, יפתח זיו 4, חואקין שוכמן ותמיר בלאט 3 כ"א, אדריאן בנקס  ואבי בן שימול 2 כ"א.


קלעו לנבחרת הזרים: זאק לידיי 19, פייר ג'קסון 18, ברנדון בואומן 17, ג'רום דייסון 16, טוני גפני  8 ריבאונדים) וג'ף אדריאן 15 כ"א, ג'ייסון סיגרס וסק הנרי 14 כ"א, ג'ורדן לויד 5, גלן רייס ג'וניור ואלכס יאנג 2 כ"א. כן שותף: קאליף ווייאט.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי