עודד קטש: ניצחון מיוחד לאוהדים בגלל השנה הקשה

עודד קטש
עודד קטש | אודי ציטיאט

מאמן הפועל ירושלים לאחר ה-86:88 על הפועל חולון: "אנחנו יכולים לשחק יותר טוב מזה, עשינו עבודה טובה על גלן רייס ג'וניור". שמיר: "יכולנו לקבל החלטות יותר טובות"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים שלחה הערב (שבת) הצהרה לכל הליגה עם 86:88 דרמטי בחוץ על הפועל חולון והצטרפה למאבק הצמרת המשולש.

המאמן המנצח עודד קטש אמר בסיום: "הדבר החשוב שאנחנו צריכים לקחת זה שנשארנו במשחק ולא התפרקנו גם בדקות הפחות טובות שלנו מבחינה התקפית. זה ניצחון יפה. אנחנו יכולים לשחק יותר טוב מזה. עשינו עבודה טובה עם גלן רייס ג'וניור".

ניצחון בחולון: "אנחנו צריכים לשנות את העונה. הניצחון הזה אולי יותר מיוחד לאוהדים בגלל השנה הקשה שהקבוצה עוברת. אם נצליח להישאר בריאים ולהוסיף עוד שחקן כדי שנהיה יותר אינטנסיביים זה יהיה טוב".

על ליאור אליהו: "הוא יכול להיות יותר טוב ופחות טוב. יש לנו מספיק כישרון. חשוב שנשחק כדורסל טוב וחיובי, פחות מי יכניס את הכדור לסל. הכי חשוב שהיינו חיוביים".

ג'רום דייסון (אודי ציטיאט)
ג'רום דייסון (אודי ציטיאט)

ג'רום דייסון, שקלע 19 נקודות, כולל כמה סלים מכריעים בדקות הסיום, הוסיף: "עשינו ניצחון קבוצתי. היינו בכמה רגעים שזה יכול היה לברוח לנו מהידיים ונשארנו ביחד. אני לא מפחד לקחת זריקות, אם ייכנס ייכנס, אם לא, לא".


דן שמיר
סיכם מנגד: "היה משחק טוב. שתי הקבוצות היו טובות. הם שלטו בריבאונד ההתקפה. במשחק צמוד כמה החלטות היו יכולות להיות יותר טובות. הם באו לשחק חזק וגם אנחנו לא שיחקנו רך. ננתח מה יכולנו לעשות יותר טוב".

דן שמיר (אודי ציטיאט)
דן שמיר (אודי ציטיאט)

הריבאונד: "שיחקנו בהרכבים שבדרך כלל מסתדרים בריבאונד. מגיע קרדיט לירושלים שהלכו חזק לכדורים החוזרים".


על אליהו
: "הוא לא הפתיע. כל הכבוד לנו. עשינו כמה טעויות בהגנה. החלפנו במקומות שלא היינו צריכים".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי