לנגפורד: לא מחפש להתחרות בגלן רייס, נראה מה יהיה מולו

קית' לנגפורד
קית' לנגפורד | דני מרון

גארד מכבי ראשל"צ התייחס לכוכב הפועל חולון אחרי הבכורה המחודשת בישראל ב-91:97 על בני הרצליה: "אני עייף, האימונים לא היו יותר מדי טובים בשבילי, לא ציפיתי לשחק כל כך הרבה. השחקנים האחרים נתנו את התחת"

(גודל טקסט)

מוקד העניינים בליגת ווינר סל הערב (שני) היה חזרתו של קית' לנגפורד לכדורסל הישראלי. הגארד קלע 20 נקודות (אחת פחות משיא הקריירה שלו בישראל), לקח 5 ריבאונדים ומסר 5 אסיסטים בניצחון החשוב של מכבי ראשון לציון 91:97 על בני הרצליה.

"אני עייף, האימונים לא היו יותר מדי טובים בשבילי", אמר לנגפורד לאחר המשחק. "לא ציפיתי לשחק כל כך הרבה דקות, אבל האדרנלין עשה את שלו, לא ציפיתי לשחק כל כך הרבה במשחק הראשון, אבל זה היה משחק חשוב, אז אמרתי למה לא. ההתרשמות שלי זה שהקבוצה הזאת חסרה חלק או שניים, מילת עידוד פה, קצת עזרה בהגנה, השחקנים האחרים נתנו את התחת שלהם היום. באתי ועזרתי עם מה שאני יכול".

מלך הסלים פעמיים של היורוליג נשאל על היריבות האפשרית עם גלן רייס ג'וניור: "שמעתי על מה שגלן רייס ג'וניור עושה בליגה, אם אתה עוקב אחרי הכדורסל אתה יודע מי הוא. כשנשחק אחד מול השני, נראה מה יקרה. המטרה שלי זה לא להיות יותר טוב ממנו. הוא שחקן מוכשר, הוא צעיר ממני בעשר שנים, אני לא מחפש להיות בתחרות מולו".

קית' לנגפורד. נראה מה יהיה מול גלן רייס ג'וניור (דני מרון)
קית' לנגפורד. נראה מה יהיה מול גלן רייס ג'וניור (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי