לנגפורד הפצוע ייעדר מול הפועל תל אביב

קית' לנגפורד
קית' לנגפורד | דני מרון

הגארד שסובל מנקע בקרסול לא נכלל בסגל של הקבוצה מעיר היין, כשבמקומו יחזור טולפסן שנעדר שמונה שבועות. בנוסף הפועל חולון תפגוש את גלבוע/גליל ואילת את נהריה

(גודל טקסט)

המחזור ה-23 בליגת העל יימשיך מחר כשמכבי ראשון לציון, נטולת קית' לנגפורד הפצוע תתארח אצל הפועל תל אביב. בנוסף הפועל חולון תפגוש את גלבוע/ גליל והפועל אילת את עירוני נהריה.

הפועל תל אביב – מכבי ראשון לציון (21:00)
החבורה של דני פרנקו שמדורגת במקום הרביעי מגיעה אחרי ניצחון 80:85 בדרבי על מכבי תל אביב במטרה להמשיך במומנטום החיובי מול הקבוצה אותה ניצחו פעמיים העונה ולהשלים מולה סוויפ עונתי. לפני המשחק יערוך המועדון טקס קצר במלאת שלוש שנים למותו של אורי שלף ז"ל, בהשתתפות בני משפחתו וחבריו.

בצד השני, ראשון לציון השמינית בטבלה תגיע ללא קית' שסובל מנקע קל בקרסול, על מנת שלא להחמיר את מצבו ולהכשירו למשחק הקרוב ביום חמישי. מי שיחזור לסגל במקומו של לנגפורד הוא מארק טולפסן שנעדר כשמונה שבועות בעקבות שבר בידו: "אני שמח לחזור למגרש ביחד עם החברים שלי לקבוצה. אני רוצה להודות למועדון ולאוהדים על התמיכה הבלתי פוסקת במהלך הפציעה שלי. הפועל ת"א היא קבוצה טובה שחזקה בכל העמדות. אנחנו באים מוכנים ונלחם מהשניה הראשונה עד האחרונה בתקווה לצאת לדרך חדשה ולשמח את הקהל הנהדר שלנו".


פרנקו. ישלים סוויפ עונתי? (דני מרון)

הפועל חולון – הפועל גלבוע/גליל (20:30)
אחרי 81:99 על עירוני נהריה במחזור הקודם. מוליכת הטבלה תארח את השביעית אותה ניצחה כבר פעמיים בסיבובים הקודמים, ורק הפתעה תמנע ממנה סוויפ עונתי. בצד השני, הקבוצה הצפונית שהצליחה לקטוע רצף של ארבעה הפסדים עם ניצחון על מכבי ראשל"צ תנסה להמשיך במומנטום החיובי מול הקבוצה היחידה אותה לא ניצחה מאז שבה לליגה הבכירה.


משחק נוסף
הפועל אילת – עירוני נהריה (20:10) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי