אורי אלון הגיב בתנועה מגונה לקללות האוהדים ביציע

אורי אלון
אורי אלון | אודי ציטיאט

הנהלת האלופה אסרה על הכנסת אביזרי עידוד בעקבות ההתנהגות ליוגב אוחיון, ביציע בחרו להפנות אצבע מאשימה להנהלת המועדון והבעלים אף סימן לעבר המפשעה לכיוון אוהדי חולון. דן שמיר: "צריכים פורורוד במקום רייס"

(גודל טקסט)

אפילו אחרי ניצחון ביתי על אחת מהמועמדות לתואר האליפות, לא שקט בהפועל ירושלים. הנהלת הקבוצה הגיבה לקללות של הקהל לעבר יוגב אוחיון (שבינתיים סיים את העונה בגלל פציעה) בכך שמנעה מהם תופים ואביזרי עידוד נוספים. ביציע לא נשארו חייבים ובסיום המשחק קיללו את המנכ"ל גיא הראל וגם הבעלים אורי אלון נתפס מסממן עם ידיו לעבר המפשעה בתנועה מגונה לכיוון קהל אוהדי הפועל חולון שהקניט אותו.

מצד הפועל חולון זה כמובן היה המשחק הראשון מאז תקרית גלן רייס ושחרורו מהקבוצה, וללא ספק החיסרון הורגש. הסגולים הגיעו ל-75 נקודות במשחק, מספר נמוך ממה שהתרגלו ברוב התקופה של רייס, ובקבוצה כבר מפנימים שעליהם למצוא מחליף בהקדם: "יש לנו קבוצה טובה עם הרבה שחקנים טובים, אבל אני כן מאמין שאנחנו צריכים פורוורד חדש. מי שנביא כנראה לא יהיה כמו גלן רייס ואולי אפילו לא שחקן מוביל, יש לנו דיונים על זה, אנחנו עובדים על זה ועדיין לא יודעים", אמר המאמן דן שמיר בסיום.

"אנחנו בשלב של העונה שבכל מקרה היינו צריכים להגדיר את עצמנו מחדש. קלענו רק 75 והתקשינו במשחק. אנחנו צריכים לשחק יותר טוב. בתקופה הקרובה נצטרך להיות קבוצה אחרת שמשחקת בסגנון אחר וזה לוקח זמן", הוסיף המאמן המפסיד.


דן שמיר. יודע שעליו לצרף מחליף, השאלה אם יהיה שחקן מוביל (אודי ציטיאט)

המאמן המנצח עודד קטש, שהתאושש עם קבוצתו מהפסד במחזור שעבר לבני הרצליה, סיכם: "גם אחרי הניצחון יש לנו מקום להשתפר. היו שחקנים עייפים בסוף והחיסרון של ליאור אליהו הורגש".

המאמן יודע מי מבחינתו היה המצטיין במשחק וזה טרנס קינסי שקלע 11 נקודות וקלט חמישה ריבאונדים: "החשיבות שלו לקבוצה מכרעת. הוא אדיר בשבילנו. הוא עושה דברים קטנים שלא רואים בסטטיסטיקה אבל משפיעים מאוד על התוצאה. הוא עוזר לקבוצה להתחבר ולנצח".


קינסי. המצטיין של הפועל ירושלים בניצחון החשוב על חולון (אודי ציטיאט)

קטש סיכם את המשחק: "האמת שדווקא יותר קל לנו לשחק מול קבוצות גדולות כשהקהל בא ודוחף, אבל אנחנו לא יכולים לבחור את היריבות. למשחקים הבאים נצטרך לבוא מוכנים לא משנה מי תהיה היריבה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי