קטש: שתי מחציות שונות. ספאחיה: הייתה חסרה אנרגיה

עודד קטש
עודד קטש | עדי אבישי

מאמן הפועל ירושלים הסביר את הניצחון הדרמטי 81:82 על מכבי תל אביב בהיכל: "אמרתי לשחקנים במחצית שאנחנו חייבים לחזור לכדורסל שלנו ובחצי השני זה מה שקרה". המאמן הצהוב: "עבדנו קשה ולכן זה מאכזב"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים גברה על מכבי תל אביב 81:82 בהיכל בתום דרמה אדירה ורבע האחרון מצוין. במשך רוב דקות המשחק האדומים פיגרו בהפרש דו ספרתי, אך החבורה של קטש התעוררה ברגעי ההכרעה והשיגה ניצחון יוקרתי על היריבה גדולה.

עודד קטש אמר בסיום: "היו כאן הערב שתי מחציות שונות לחלוטין. מכבי הייתה טובה יותר בחצי הראשון והיא הוציאה אותנו מהמשחק בזכות אגרסיביות. אמרתי לשחקנים במחצית שאנחנו חייבים לחזור לכדורסל שלנו ובחצי השני זה מה שקרה". קטש התייחס לשלשה של פרפרוגלו שהביאה את הניצחון: "זה כבוד עבורי לאמן אותו, יש לו נוכחות ואישיות. זו זכות לאמן שחקן כזה. הוא אוהב את רגעי ההכרעה".


נבן ספאחיה
סיכם: "לירושלים הייתה יותר אנרגיה. אנחנו עובדים מאוד קשה ולכן אני מאוכזב. בסיום הייתה חסרה לנו אנרגיה. אם נמשיך לשחק כמו ששיחקנו הערב אז יהיה טוב. היינו טובים לאורך הרבה שלבים של המשחק. אני לא מתרץ, אבל איבדנו את פייר ג'קסון ואת ג'ון דיברתולומאו שלא שיחק כמו שהוא רגיל בגלל פגיעה".


ספאחיה מוטרד על הקווים (עדי אבישי)

הפסידו בגלל מחסור באנרגיה? שחקני מכבי תל אביב בסיום (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי