ברנדון באומן התנצל בפני האוהדים וחזר לאימונים

ברנדון בואומן
ברנדון בואומן | אודי ציטיאט

סנטר מכבי חיפה, שלאחר המשחק בהרצליה נכנס ליציע והתעמת עם הקהל וכבר נקנס מאז, פרסם התנצלות רשמית: עשיתי טעות אמיתית, בגלל התנהגות מיעוט מהקהל מצאתי את עצמי בסיטואציה בה קיבלתי החלטה לא רציונלית"

(גודל טקסט)

מיד לאחר ההפסד לבני הרצליה ביום שני התרחש אירוע מכוער בו עלה ברנדון בואומן ליציע האוהדים של מכבי חיפה והתעמת עם מספר אוהדים שלא היו מרוצים מהיכולת שלו ושל כל הקבוצה. האירוע נתפס במצלמות הטלוויזיה ועוד באותו ערב הודיעה הקבוצה באופן רשמי כי היא החליטה להשעות את השחקן עד לבירור האירוע.

הערב (רביעי) התנצל בואומן בפייסבוק בפני האוהדים וההנהלה: "אני פונה לחברי הקבוצה, להנהלה, לצוות האימון והכי חשוב – לאוהדים האמיתיים והנאמנים של מכבי חיפה כדורסל. בגלל התנהגות מיעוט מהקהל מצאתי את עצמי בסיטואציה בה קיבלתי החלטה לא רציונלית. למרות שכוונותיי היו טובות ולא רציתי בשום אופן להסלים את המצב, נוצר אירוע שלילי מאוד. אני רוצה להתנצל בפני כולכם באופן אישי. עשיתי טעות אמיתית להיכנס לקהל לאחר המשחק בהרצליה", כתב השחקן, "תודה על ההבנה וההשקעה בקריאת שורות אלה. אני מעריך מאוד את התמיכה והאהבה שקיבלתי מכולכם".

הקבוצה החליטה לקנוס את השחקן ולהחזיר אותו לסגל הקבוצה, כך שהוא יירשם לשני המשחקים האחרונים של העונה. כזכור, מכבי חיפה נמצאת במקום האחרון בטבלה והפסד במחזור הקרוב יקבע כי תרד ליגה. היא חייבת לנצח את שני המשחקים הקרובים ולקוות לשני הפסדים של עירוני נהריה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי