בתום הארכה: 85:91 למכבי אשדוד/באר טוביה על הפועל תל אביב

מכבי אשדוד
מכבי אשדוד | לירון מולדובן

החבורה של גרינברג עלתה ל-0:1 בפלייאוף רבע הגמר אחרי משחק צמוד ורב אירועים. לונג הצטיין עם 23 נקודות ו-5 ריבאונדים, האוהדים האדומים התפרעו. המאמן המנצח ספג טכנית לאחר שנכנס למגרש

קבוצות: מכבי אשדוד
(גודל טקסט)
אחרי הניצחון הקליל של מכבי תל אביב על עירוני נס ציוני, המשחק השני שנערך היום בפלייאוף רבע גמר ליגת העל סיפק דרמה לא קטנה, שבסופה מכבי אשדוד/באר טוביה, שחזרה למעמד אחרי שש שנים, עלתה ל-0:1 בסדרה אחרי שגברה 85:91 על הפועל תל אביב בהיכל הקריה אחרי משחק צמוד, דרמטי ורב אירועים שכלל בין השאר עבירה טכנית של בראד גרינברג בסוף הרבע הרביעי בעקבות כניסה לפרקט והתפרעות של האוהדים האדומים שתקפו וירקו על צוות הצילום של ערוץ הספורט ששידר את המשחק, מה שגרם למנהלת להוציא הודעה שהיא תתכנס מחר ותחליט על צעדים בנושא.


שתי הקבוצות פתחו את המשחק בהיסוס, ואיבדו כדורים, כשהסל הראשון הגיע רק אחרי כמעט שלוש דקות, עם זריקה מהשלוש של בן מקאוולי, ואלכס צ'וברביץ' עזר למארחת לעלות ל-0:5. האדומים נראו רע והמזל שלהם היה שגם שחקניו של גרינברג לא הבריקו, כך שהרבע הראשון הסתיים בתוצאה נמוכה במיוחד של 10:16. ברבע השני של הקבוצות כבר נראו יותר טוב ואשדוד כבר עלתה ל-14:21, אך האורחים התעשתו והצליחו להשוות ל-30:30, בדרך למהפך ו-39:40 במחצית.


הרבע השלישי נראה בתחילתו כמו רוב המשחק כששתי הקבוצות החמיצו מצבים. קמרון לונג ואדם אריאל התעוררו וצלפו מחוץ לקשת והובילו את אשדוד 49:59, אך האדומים הצליחו לצמק ל-59:54. הרבע הרביעי כבר היה צמוד הרבה יותר כשהיתרון נדד בין הקבוצות. המשחק הצמוד נמשך כשבין לבין גרינברג ספג טכנית לאחר שנכנס למגרש. לוח התוצאות הראה 78:78 וטיי מקי איבד כדור, אך ניסיון של סק הנרי מהשלוש הלך החוצה וכפה הארכה. המשחק ההפכפך נמשך גם בהארכה, אך הנרי הגדיל את היתרון לארבע נקודות מהעונשין. טוני גפני הגיב עם האלי הופ, אך הוא ואדריאן בנקס החטיאו שלשות ואשדוד שמרה על היתרון עד הסיום, 85:91 צהוב.


קלעו למכבי אשדוד/באר טוביה: קמרון לונג 23, ג'ראלד לי 21, נמרוד לוי 12, אדם אריאל, סק הנרי ואלכס צ'וברביץ' 9 כל אחד, בן מקאולי 5, טראוויס ווריק 3.

קלעו להפועל תל אביב: טיי מקי ואדריאן בנקס 21 כל אחד, ג'רל מקניל 14, טוני גפני 13, מאט הווארד 6, רפי מנקו 4, דניאל איידן ותומר גינת 2 כל אחד.





לונג. הוביל את הצהובים לניצחון (לירון מולדובן)



אוהדי הפועל תל אביב. ירקו על הצלמים (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי