ספאחיה: פיינל פור? המשחק בחמישי הוא הכי חשוב העונה

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב לא יצא מגדרו אחרי ה-62:94 על נס ציונה: "כל משחק בפלייאוף הוא סיפור חדש". על פארגו: "הוסיף לקבוצה משהו שלא היה לה". זילברשטיין: "לפני חודש ריאל הפסידה בפאו והיום היא אלופת אירופה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב פתחה הערב (שלישי) ברגל ימין את הפלייאוף כשדרסה את עירוני נס ציונה 62:94 ועלתה ל-0:1 בסדרת רבע הגמר. הצהובים ברחו כבר בפתיחה והשלימו ניצחון גדול ועוצמתי. ג'ייק כהן (18 נקודות) ואיתי שגב (15 נקודות – שיא קריירה) בלטו.

נבן ספאחיה סיכם: "כל מי שהיה על המגרש עשה עבודה טובה, הגיע לנו לנצח. 51 ריבאונדים זה מעולה. מהניסיון שלי אני יודע שכל משחק פלייאוף הוא סיפור חדש ונצטרך לשחק טוב גם במפגשים הבאים. אני שמח שהקבוצה בכושר טוב".

היכולת של פארגו: "אני אוהב את מה שהוא עושה על הפרקט. הוא הוסיף לנו משהו שלא היה לנו. אני מעדיף לדבר על המשחק שהיה היום ולא על מה שקרה לפני שהוא הגיע. המשחק הכי חשוב העונה הוא ביום חמישי וכרגע אני כלל לא חושב על הפיינל פור".


ספאחיה אוהב את מה שהוא עושה על הפרקט. פארגו (עדי אבישי)

איתי שגב שסיים עם שיא קריירה: "הוא עשה עבודה מצוינת ואני שמח על כך. שמחתי לשלב שחקנים נוספים כשהמשחק היה גמור. אבדיה היה יכול לעשות אפילו יותר בדקות שקיבל, אבל הוא ילד מדהים עם עתיד גדול".

נדב זילברשטיין המאוכזב: "לא הופענו למשחק, לא הבאנו מה שרצינו להביא. דיברנו שאנחנו צריכים להביא הגנה כמו בחצי הראשון של העונה וזה לא קרה. לא סגרנו לריבאונד. השעה של המשחק לא הפריעה. אני לא יודע מי הוציא הודעה אבל אם למכבי יש ערב גאלה לטובת ילדים, זה הדבר הכי חשוב בעולם".

המשך הסדרה: "זה אולי ישמע יומרני, אבל לפני חודש ריאל הפסידה לפאו והיום היא אלופת אירופה. לכל משחק יש את החיים שלו. השחקנים שלנו יבואו בצורה הרבה יותר טובה כדי לנצח. בפלייאוף יש המון עליות וירידות ולא צריכה להיות השפעה למשחק הזה על זה שיבוא אחריו".


  שיא קריירה. איתי שגב (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי