נוריס קול: אני במכבי תל אביב כדי לתת כאלה משחקים

נוריס קול
נוריס קול | עדי אבישי

הגארד שהצטיין בניצחון על נס ציונה: "גם ב-NBA אהבתי את הפלייאוף, העיקר שניצחנו". רול: "אוהבים את הלו"ז הצפוף, יש אווירה טובה בחדר ההלבשה". ספאחיה שלח מסר לשחקניו: "צריכים לשחק ברמה הרבה יותר גבוהה"

(גודל טקסט)

אחרי מחצית ראשונה רעה שהסתיימה בפיגור של חמש נקודות, מכבי תל אביב ידעה להעלות את הרמה ההגנתית שלה ובסופו של דבר ניצחה 93:102 את נס ציונה ועלתה ליתרון 1:2 בסדרה. כבר מחר (שני) ייפגשו הקבוצות למשחק הרביעי בנס ציונה והצהובים רוצים להימנע ממשחק חמישי ולקבל עוד כמה ימים להתרענן אחרי הלו"ז העמוס של רבע הגמר.

מי שנשמע מאוד מרוצה בסיום הוא מייקל רול שקלע 13 נקודות: "שיחקנו הרבה יותר טוב במחצית השנייה מבחינה הגנתית ושמרנו על הרמה לכל אורך המחצית. לעומת המחצית הראשונה, בשנייה היינו הרבה יותר אגרסיביים ולקחנו יותר ריבאונדים".

על המשחק השלישי שייערך כבר מחר: "אנחנו דווקא אוהבים את הלו"ז הצפוף, ככה משחקים כדורסל, אז זה לא קשה לנו מדי. אנחנו כמובן שמחים שניצחנו ויש אווירה טובה בחדר ההלבשה".

נוריס קול שהיה אחד המצטיינים עם 18 נקודות ו-6 אסיסטים אמר: "אני פה כדי לתת משחקים כאלה, בעיקר בפלייאוף. אני אוהב לשחק בפלייאוף, גם בNBA אהבתי. כל עוד ניצחנו לא משנה לי כמה שיחקתי. העיקר שניצחנו".


לא מרוצה מהרמה. ספאחיה (עדי אבישי)

מי שניצח בשביל נס ציונה את המשחק השני בסדרה היה קאליף וואייט עם שלשה 10 שניות לסיום. אתמול מכבי תל אביב הצליחה לשתק אותו כמעט לחלוטין והוא קלע רק שלוש נקודות. מאמן מכבי תל אביב, נבן ספאחיה, הסביר: "השינוי במשחק הזה היה בהגנה. התכוננו לקאליף ושיתקנו אותו כמו שעשינו במשחק הראשון בסדרה".

למרות הניצחון, למאמן הייתה גם ביקורת קטנה על שחקניו: "נכון שניצחנו אבל כדי לנצח את הסדרה הזו ואז לקחת אליפות, צריך לשחק ברמה וביכולת הרבה יותר גבוהה. נלך למשחק הרביעי כדי לסיים את הסדרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי