ברק פלג ותומר שטיינהאור ימשיכו לאמן את מכבי חיפה

ברק פלג
ברק פלג | צילום מסך

המאמן הראשי ועוזרו ימשיכו עם הירוקים גם בלאומית: "המטרה לחזור לליגת העל", אמר הבעלים ג'ף רוזן. הקבוצה תצא גם הקיץ למסע משחקים מול קבוצות NBA

(גודל טקסט)

למרות שנראה היה שברק פלג יבחר בעירוני נהריה מליגת העל, המאמן וגם עוזרו תומר שטיינהאור סיכמו על הארכת חוזה וימשיכו עם הקבוצה בלאומית בעונה הבאה.

"המטרה שלנו היא לחזור לליגת העל. אנו בטוחים שהניסיון וההצלחה של ברק בליגה הלאומית, כמו גם הקשר האיתן והמחוייבות של תומר למועדון, תוביל אותנו קדימה", אמר בעלי מכבי חיפה, ג'ף רוזן. גם את העונה הבאה יחלו פלג, שטיינהאור והירוקים, למרות הירידה ללאומית, במסע משחקים בארצות הברית מול קבוצות NBA.

פלג כידוע הצטרף לקבוצה כמאמן הראשי כאשר נותרו שבעה משחקים בעונת 2017/18 ואמנם הוביל את הקבוצה למאזן חיובי של 3:4, אך הקבוצה נשרה לליגת המשנה. לפני כהונתו בחיפה עמד על הקווים כמאמן הראשי של מכבי רעננה מהליגה הלאומית במשך שלוש עונות. לפני כן אימן את גלבוע/גליל בעונת 2014/15 ושימש גם כעוזר המאמן כשהקבוצה זכתה פעמיים בליגה הבלקנית. 

עוזרו, שטיינהאור נחשב לאחד השחקנים הטובים ביותר ששיחקו בקבוצה, מדורג במקום ה-8 ברשימת קלעי כל הזמנים של מכבי חיפה (1,514) ובמקום ה-14 בליגת העל עם 5,253 נקודות בקריירה. הוא ימשיך כעוזר מאמן הקבוצה זאת העונה השלישית ברציפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי