שמיר: הראש כבר במכבי. המילטון: ניצחנו בזכות הקהל

ג'ורדן המילטון
ג'ורדן המילטון | עדי אבישי

מאמן חולון התרגש אחרי ה-76:80 על ירושלים בחצי גמר הפיינל פור: "אני גאה מאוד". האמריקאי שקלע 21 והוריד 10 ריבאונדים: "לא יהיה קל ביום חמישי". קטש: "היינו פזיזים". גיא פניני וגלן רייס ג'וניור התחבקו

(גודל טקסט)

הפועל חולון עלתה הערב (שני) לגמר הפיינל פור לראשונה מאז 2008 (אז גברה על מכבי תל אביב) והיא רחוקה 40 דקות מדאבל היסטורי. מחזיקת הגביע גברה על הפועל ירושלים 76:80 בתום משחק דרמטי ועלתה לגמר, שייערך ביום חמישי בהיכל מול מכבי תל אביב, בפעם השנייה בתולדותיה. בסיום המשחק גיא פניני וגלן רייס ג'וניור החליפו חיבוקים והשחקנים חגגו עם הקהל הסגול במשך דקות ארוכות.

ג'ורדן המילטון שקלע 21 נקודות והוריד עשרה ריבאונדים אמר בסיום: "לא היינו מנצחים הערב בלי הקהל. כדורסל זה משחק של ריצות והם הצליחו לחזור ברבע האחרון. החבר'ה עשו מהלכים גדולים ועלינו לגמר. הדברים עבדו לי במחצית הראשונה והיו לי הרבה אנרגיות, אבל במחצית השנייה הם עשו התאמות. אני שמח שהחברים שלי לקבוצה הצליחו לעשות את העבודה. לא יהיה קל בגמר, זה הבית של מכבי, אבל אני מצפה לזה מאוד".

דן שמיר סיכם: "היו הרבה דברים שעבדנו לנו. ביום חמישי יש משחק על אליפות, לקחנו גביע והראש שלי כבר במשחק מול מכבי תל אביב. זו הייתה דרך ארוכה עד לכאן. גם העונה הזו וגם להפועל חולון בכלל. היו הרבה קשיים בדרך. לפני שנתיים נשארנו בליגה מחזור אחד לפני הסיום וזה היה מאוד מלחיץ. כל כך הרבה דברים טובים קורים במערכת וזו חגיגה גדולה. ברבע הרביעי השתמשנו בטיפות האחרונות של הדלק. ניצחנו עם מהלכים גדולים של מלחמה, ריבאונד וכדורים שהשארנו בחיים. אני גאה מאוד".


יש סולחה. גלן רייס ג'וניור (עדי אבישי)

השיחה עם שחקניו: "לפעמים מדברים על דברים שהם לא כדורסל. נזכרנו בחצי גמר הגביע מול ירושלים. גם היום החזקנו אותם על מעט נקודות וזה היה המפתח מבחינתנו. אנחנו צריכים עכשיו להתאושש מבחינה גופנית. אין מחר למשחק הזה. מכבי קבוצה טובה מאוד שנמצאת בכושר טוב. אנחנו תמיד מכבדים את היריבות, בטח כשמדובר במשחק מול מכבי תל אביב במעמד כזה".

עודד קטש המאוכזב סיכם: "לא היינו טובים מבחינה הגנתית בחצי הראשון. היינו פזיזי בהתקפה. היינו יכולים להיות יותר חכמים במשחק שלנו. מגיע המון קרדיט לחולון ששיחקה טוב. ברבע הרביעי הצלחנו להתייצב ולהרגיש יותר נוח. המאמן הוא זה שמחליט ובדיעבד הייתי יכול לעשות את הדברים בצורה שונה. קשה לי לסכם, אבל יש במועדון אנשים חכמים ויש המון לקחים להפיק".


שמיר בטירוף על הקווים (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי