מייק ג'יימס אישר: מכבי ת"א הציעה לי חוזה

מייק ג'יימס
מייק ג'יימס | אתר היורוליג

רכש נוצץ בדרך? גארד פנאתינייקוס הגיב לאוהד בטוויטר: "שתי קבוצות פנו אליי", ואישר שמדובר במילאנו ובצהובים. אוהדי האלופה הישראלית הציפו אותו בפניות להגיע

(גודל טקסט)

כוכב פנאתינייקוס, הגארד מייק ג'יימס, אישר בטוויטר שקיבל הצעה רשמית ממכבי תל אביב וממילאנו. "יש שתי קבוצות שהציעו לי חוזה", ענה ג'יימס לאוהד שהציג בפניו רשימת אופציות של קבוצות. בהמשך, כשנשאל האם מדובר במכבי ת"א ובמילאנו, ענה הגארד בחיוב. בתגובה, הוצף בציוצים של אוהדי הצהובים שביקשו ממנו להגיע למועדון.

ג'יימס, 27, שיחק בעבר תקופה קצרה בישראל בהפועל גליל עליון מהליגה הלאומית ב-2013. הוא עבר באיטליה וביוון, שיחק בבאסקוניה והמשיך לפנאתינייקוס. את העונה שעברה פתח בפיניקס, ממנה נחתך בינואר. הוא הוחתם על ידי ניו אורלינס, נחתך אחרי חודש ושב לפנאתינייקוס. ג'יימס בלט נגד הצהובים ביורוליג עם שיא קריירה של 27 נקודות וסל ניצחון.

ב-12 הופעות ביורוליג אשתקד העמיד ממוצעים של 16.2 נקודות, 4.1 אסיסטין ו-2.8 ריבאונדים. יחד איתו, פאו זכתה באליפות יוון אחרי 2:3 בסדרת הגמר על אולימפיאקוס. ג'יימס קלע בפלייאוף 11 נקודות ב-21 דקות בממוצע למשחק.

מכבי ת"א החתימה את הגארד קנדריק ריי מנימבורק וקרובה לצרף את הפורוורד אנג'לו קאלוירו, ששיחק בעונה האחרונה בבאנביט והוביל אותה לחצי גמר הפלייאוף בטורקיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי