איתי שגב חתם במכבי ראשון לציון לשנתיים

איתי שגב
איתי שגב | האתר הרשמי

הקבוצה מעיר היין הודיעה באופן רשמי על צירופו של קפטן מכבי תל אביב לשעבר שקלע העונה 2.8 נקודות בממוצע ב-10 דקות. צביקה שרף: "הוא יהיה שחקן חשוב ומשמעותי בסגל שלנו. ממשיכים לחפש עוד שחקנים טובים"

(גודל טקסט)

איתי שגב (23), שפתח את העונה החולפת כקפטן של מכבי תל אביב ועם ציפיות רבות על הכתפיים, עזב היום (שלישי) את אלופת ישראל אליה הצטרף לפני כשש שנים וחתם במכבי ראשון לציון לעונה אחת. ראשון לציון תהיה התחנה הרביעית של שגב, אחרי שבילה שנתיים כמושאל בגלבוע/גליל ובחולון. 

המאמן צביקה שרף אמר: "איתי הוא שחקן טוב שיש לו עוד המון לאן להתקדם. יש לו הרבה רעב. ננסה לשלב אותו כמה שיותר טוב ולהשתמש בו הכי טוב כדי שימשיך להתקדם. הוא יהיה שחקן חשוב ומשמעותי בסגל שלנו. אנחנו ממשיכים לחפש ולהחתים שחקנים טובים כדי לבנות פה קבוצה שתתעלה בהרבה על מה שהיה פה בעונה שעברה".

העונה האחרונה הייתה לא קלה עבור שגב. הוא התחיל אותה כאמור כקפטן, אך איבד את התואר הנחשק וכמעט לחלוטין את מקומו ברוטציה. רגע דרמטי שזכור מהעונה הוא הבכי של השחקן אחרי שהמאמן נבן ספאחיה החליף אותו במשחק מול נס ציונה והוא ירד ישירות לחדר ההלבשה.

שגב קלע העונה 2.8 נקודות בממוצע ב-10 דקות. בקבוצה מעיר היין הוא ינסה להזכיר לכולם למה עד לא מזמן הוא נחשב לאחת ההבטחות הגדולות של הכדורסל הישראלי. כזכור, שגב ייעדר מסגל הנבחרת למשחקים מול יוון ובריטניה בשל פציעה. 


יצא לדרך חדשה. איתי שגב (מכבי ראשון לציון – האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי