ווילבקין יעבור בדיקות רפואיות ויחתום במכבי תל אביב

דייויד בלאט עם סקוטי ווילבקין
דייויד בלאט עם סקוטי ווילבקין | אתר היורוקאפ

הגארד שזכה עם דיוויד בלאט ביורוקאפ יגיע לאלופת ישראל אחרי שאנאדולו אפס סירבה לשלם את דמי השחרור שלו. הצהובים סימנו גם את בריאן רוברטס, רכז אולימפיאקוס ושרלוט לשעבר

(גודל טקסט)

סקוטי ווילבקין שהיה אחד מהמצטיינים בזכייה של דיוויד בלאט ודרושפאקה ביורוקאפ בעונה שעברה יחתום במכבי תל אביב אחרי שיעבור בדיקות רפואיות.

הגארד (25, 1.88) היה על הכוונת של אנאדולו אפס שסירבה לשלם סכום של 1.3 מיליון יורו לקבוצתו הנוכחית כדמי יציאה, מכבי קפצה על המציאה והסכימה והשחקן יצטרף לצהובים בחוזה לשנתיים שמוערך בשלושה מיליון דולר.

לאחר 4 שנים באוניברסיטת פלורידה, ווילבקין החל את הקריירה שלו מעבר לים במדי קיירנס טייפנס מהליגה האוסטרלית, וב-2015 בילה תקופה קצרה בא.א.ק אתונה, לפני שהצטרף לדרושפאקה. בשנתיים הראשונות שלו בטורקיה, רשם ממוצעים של 11.1 נקודות ו-2.9 אסיסטים ביורוליג ובעונה שעברה הצטיין ביורוקאפ עם 19.7 נקודות ו-4.8 אסיסטים.


רכש מרשים למכבי תל אביב (דרושפאקה – האתר הרשמי)

אם ווילבקין לא יגיע בסופו של דבר, במכבי סימנו בתור מחליף את בריאן רוברטס, רכז אולימפיאקוס בעונה שעברה. רוברטס (32, 1.88) העמיד בעונה שעברה ממוצעים של 6.9 נקודות, 1.7 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים ב-32 משחקים במדי הקבוצה היוונית. הוא שיחק בעבר ב-NBA במדי שארלוט. לפי הדיווח באירופה, ז'לגיריס קובנה של שאראס הצטרפה למרוץ אחרי רוברטס, שבו מעוניינות גם מלאגה ואנדולו אפס, המתחרה העיקרית של אלופת ישראל גם על ווילבקין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי