דיאנדרה קיין ימשיך לעונה נוספת במדי מכבי תל אביב

דיאנדרה קיין
דיאנדרה קיין | עדי אבישי

הפורוורד שהיה בין המובילים בעונת האליפות של הצהובים ונבחר לשחקן ההגנה של השנה ינסה לעשות זאת שוב גם בעונה הבאה. ספאחיה: "לב מכביסט אמיתי, תמיד נותן 100 אחוזים"

(גודל טקסט)

דיאנדרה קיין ימשיך עונה נוספת במכבי תל אביב, כך הודיעה היום (ראשון) הנהלת הקבוצה. הפורוורד (1.96) הגיע למכבי בקיץ שעבר והיה אחד הגורמים המכריעים בהחזרת האליפות למועדון הצהוב.

"דיאנדרה היה אחד השחקנים החשובים בקבוצה השנה", אמר המאמן נבן ספאחיה, "הוא שומר נהדר עם לב מכביסט אמיתי. קיין הוא שחקן שתמיד נותן 100 אחוזים של מאמץ".

קיין נבחר במהלך העונה לשחקן ההגנה של השנה במכבי תל אביב, והיה אחד המצטיינים בכלל עם ממוצע של 7.3 נקודות, 7.4 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים למשחק בעונה הסדירה ו-9 נק', 6 ריב' ו-3.5 אס' בפלייאוף. ביורוליג הוא העמיד ממוצעים של 7.4 נק', 4 ריב' ו-2.1 אס'.

ספאחיה.
ספאחיה. "אחד השחקנים החשובים בקבוצה" (עדי אבישי)

דיאנדרה קיין (29) נולד וגדל בפיטסבורג ולמד והופיע במדי מכללות מרשל ואייווה סטייט. אחרי ששיחק בלוס אנג'לס לייקרס בליגת הקיץ 2014, יצא מחוץ לארצות הברית ושיחק בליגה הרוסית. משם עבר לאנטוורפן ואולם ואז להפועל אילת. ב-2016 קיין שב לרוסיה לחצי עונה, לניז'ני נובגורוד, ממנה עבר לבטיס לפני שחזר לישראל וחתם במכבי תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי