שמעון מזרחי: המסירות והאהבה שלי למועדון לא ישתנו

שמעון מזרחי
שמעון מזרחי | לירון מולדובן

אחרי יובל שלם שהוא עומד בראש מכבי תל אביב, מספר היושב ראש המיתולוגי בראיון לאתר הרשמי של הקבוצה על החזון בתחילת דרכו, הזיקה לספורט שירש מהוריו והעתיד

(גודל טקסט)

ב-1 ביולי, לפני שבועיים, נכנס שמעון מזרחי, יושב ראש מכבי תל אביב, לשנתו ה-50 במועדון. בראיון לאתר הרשמי של הקבוצה הוא מספר על ההתחלה, הדרך שעבר הוא והקבוצה וכמובן על החזון לעתיד. אם נשפוט לפי הדברים, אלו ממש לא השנים האחרונות שלו כיושב ראש.

"בתחילת דרכי במועדון, שמנו לנו למטרה להחזיר עטרה ליושנה ולזכות באליפות ובגביע", פתח מזרחי: "כמובן שבמישור האירופאי, רצינו להביא את המועדון תוך עשר שנים לרמת ההישגים של ריאל מדריד. לשמחתי הרבה, עשינו את זה תוך שמונה שנים כשזכינו בגביע אירופה הראשון בבלגרד".

האהבה לספורט: "את הזיקה והאהבה לספורט ינקתי מהוריי, ששיחקו טניס במגרשי מכבי הישנים ברחוב מכבי. המגרש אז היה פרוץ לכל עבר. לא הייתה גדר, שלא לדבר על אלה שעמדו במרפסות, אבל הלכנו שלב-שלב. אמרתי שקודם כל סוגרים את המגרש. היה חדר מדרגות עם אשנב ואמרתי שפה נפתח קופה. אמרתי שהראשונים שקונים כרטיסים הם כל חברי ההנהלה, אריה ברנוביץ', צבי רול, אנוכי וכל חברי ההנהלה. אמרנו שלא נכנסים בלי לקנות כרטיס, שעלה לדעתי 2 לירות בהתחלה, אבל העיקרון הוא שהיה חשוב".

עדי אבישי) מזרחי. לא מתכוון ללכת)
 מזרחי. לא מתכוון ללכת (עדי אבישי)

"לימים, כיסינו את הגדר בבדי יוטה ושמנו ספסלים כדי שאנשים יוכלו לשבת. ביום שישי אחד בנינו כהרף עין גדר מבלוקים. אחד מ'אוהבינו' דאג לקרוא למשטרה. היה קצין משטרה בשם בידרמן, שהיה כנראה אוהד הפועל, והוא לקח את אריה ברנוביץ' ואותי לתחנת המשטרה בדיזנגוף ואמר לנו 'אתם תשבו פה במעצר'. שאלנו על מה? הוא ענה שאנחנו בונים גדר בלי רישיון. אמרנו לו: 'אדוני, למה צריך רישיון? וחוץ מזה, מה, אתה פקח עירוני?'. בסוף הם הבינו שאין עילה למעצר. עבדנו כל הלילה, הגדר הזו הושלמה והיה ברור שאין כניסה למשחקים בשישי בערב מבלי שירכשו כרטיסים".

לגבי העתיד סיפר: "הדבר היחידי שלא ישתנה זה המסירות והאהבה למועדון. אם תצליח לגרום לכך ולהשריש זאת בקרב השחקנים, אני חושב שזה יהיה מנוף גדול להצלחה בעתיד".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי