תום מעיין חתם במכבי אשדוד, עופר רחימי מונה למאמן הפועל חיפה

תום מעיין
תום מעיין | האתר הרשמי

הגארד בן ה-25 מגיע אחרי עונה בהרצליה ויחתום בקבוצתו של בראד גרינברג, המאמן שאימן את מכבי חיפה בשתי העונות האחרונות, חוצה את הכביש ויאמן את הקבוצה מהלאומית: "שמח להצטרף למועדון עם מסורת, זה אתגר גדול"

קבוצות: מכבי אשדוד
(גודל טקסט)
מכבי אשדוד ממשיכה להתחזק והחתימה הבוקר (רביעי) את שחקן הרכש השישי שלה לקראת העונה הבאה. הפעם, מדובר בגארד המוכשר תום מעיין ששיחק בעונה החולפת בבני הרצליה.


 

מעיין (25, 1.85) חתם במועדון לעונה אחת. בעונה שעברה הוא העמיד ממוצעים של 2.9 נקודות ו-2.1 אסיסטים ב-17.1 דקות ועזר להרצליה להישאר בליגה וכמעט להשתחל לפלייאוף העליון במחזור הסיום. משחק השיא שלו בעונה שעברה (12 נקודות) היה דווקא בהפסד לאשדוד.


 

מעיין נולד בקנדה לאב פליט מגאנה ולאם ישראלית. בגיל שלוש, עם מות האב, עלו מעיין ואימו לארץ והוא שיחק בליגת התיכונים, כאשר בגיל 18 עבר למספר חודשים לאקדמיה של גראן קנריה בספרד. הוא חזר לארץ והספיק לשחק גם בהפועל ירושלים ובאליצור רמלה.


בליגה הלאומית, עופר רחימי סיכם בהפועל חיפה כמאמן הקבוצה לעונה הקרובה. המינוי מגיע לאחר פגישות של הוועדה המקצועית של המועדון, בראשותו של שחקן העבר אלון אופיר, עם מספר מאמנים. לבסוף רחימי בן ה-43, אשר אימן בשנתיים האחרונות את מכבי חיפה ובעונת 2016/17 העפיל איתה לגמר הפיינל פור, מונה לתפקיד. את קריירת האימון שלו החל רחימי כעוזר מאמן באליצור קרית אתא, מכבי קרית ביאליק ומגידו.


כחלק מתכנון ארוך טווח, ומתוך רצון לטפח את דור העתיד של האדומים, ביקש רחימי לאמן גם את אחת הקבוצות הצעירות במחלקת הנוער של הקבוצה בשיתוף עם מרכז החינוך ליאו באק. יו"ר המועדון, יובל רוסמן, התייחס למינוי: "אנחנו שמחים וגאים שמאמן בכיר ומוערך בדמותו של עופר רחימי חתם אצלנו. אין לי ספק שהאופי המיוחד שלו והכישורים המקצועיים, יובילו את המועדון לעונה מוצלחת".


רחימי עצמו אמר: "אני שמח להצטרף למועדון עם מסורת כמו הפועל חיפה", זה אתגר גדול עבורי,בעזרת השם נצליח לחבר קבוצה אטרקטיבית במסגרת התקציב ולעשות עונה טובה". רחימי והנהלת המועדון ייפגשו אחר הצהריים במשרדי המועדון ברוממה כדי לחתום רשמית.
 

 
רחימי. חוצה את הכביש (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי