הסגל הישראלי הושלם: שון לבנובסקי ממשיך בגלבוע גליל

שון לבנובסקי
שון לבנובסקי | צילום: אתר רשמי הפועל גלבוע/גליל

הסמול פורווד ימשיך בקבוצה שהעפילה בעונה שעברה לרבע הגמר וישחק לצד הצעירים החדשים נתנאל ארצי ואריאל נבון. יושב ראש הקבוצה ארצי פרטי: "שחקן עם יכולות מצוינות שמחכה להזדמנות לפרוץ בליגת העל"

(גודל טקסט)

הסמול פורוורד שון לבנובסקי (2.00,26) האריך את חוזהו בגלבוע גליל, ובכך הוא מצטרף לחבריו הישראלים מהעונה שעברה שכבר האריכו את חוזיהם וממשיכים בקבוצה לעונת 2018/19.

לבנובסקי, בנו של שחקן העבר קני לבנובסקי, שיחק בשנים האחרונות בליגה הלאומית בין היתר במדי הפועל כפר סבא, אליצור רמלה, אליצור יבנה, אליצור יבנה ועירוני ר"ג. עם הארכת חוזהו של לבנובסקי והצטרפותם של נתנאל ארצי ואריאל נבון הצעירים, בכך למעשה הושלם סגל הישראלים של בית הלחמי לעונה הבאה.

יושב ראש הקבוצה ארצי פרטי אמר לאחר החתימה: "אני שמח על המשך ההתקשרות של שון וגלבוע גליל. שון הוא שחקן עם יכולות מצוינות ובחור נהדר שמחכה להזדמנות לפרוח ולפרוץ בליגה העל. אני שמח שאנחנו ממשיכים עם מרבית התלכיד הישראלי מעונה קודמת, זו חלק מהתפיסה שלנו – הרצון לשמור על ההמשכיות. במקביל, אנחנו מתכננים כמו בכל שנה לתת גם הזדמנויות לשחקני מחלקת הנוער שלנו ולצרף לסגל מספר שחקנים צעירים ממועדון גלבוע/מעיינות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי