זר שלישי להפועל גלבוע גליל: בראיינט קרופורד חתם

בראיינט קרופורד
בראיינט קרופורד | אתר רשמי

הרכז האמריקאי ששיחק בשנים האחרונות באיניברסיטת וויק פורסט ונבחן הקיץ אצל ברוקלין יהיה מהזרים הצעירים בליגה. עזב את הקולג' כשהוא מדורג בטופ 10 בכל הזמנים באסיסטים, שלשות וחטיפות

(גודל טקסט)

הפועל גלבוע גליל ממשיכה להשלים את הסגל שלה לקראת העונה הקרובה והבוקר (שני) הודיעה על החתמתו של הזר השלישי הקיץ, הרכז האמריקאי בראיינט קרופורד בן ה-21.

קרופורד היה שחקן חמישייה באוניברסיטת ווייק פורסט בשלוש השנים האחרונות, בהן רשם ממוצעים של 15.6 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-5.0 אסיסטים למשחק. אשתקד הוא תרם 16.9 נקודות, 4.9 אסיסטים, 2.9 ריבאונדים ו-1.5 חטיפות, כשהוא מדייק ב-36% לשלוש וב-87% מקו העונשין. הוא החליט לצאת לדראפט ולוותר על שנתו האחרונה בקולג', אותו עזב כשהוא מדורג בטופ 10 בכל הזמנים באסיסטים, שלשות וחטיפות.

בעונתו האחרונה במכללות הוא ירד רק פעמיים מדו-ספרתי בטור הנקודות, לעומת עשרה משחקים בהם קלע 20 נקודות ומעלה, כולל שיא קריירה של 29 בהפסד לצפון קרוליינה סטייט. לאחרונה הוא נבחן במדי ברוקלין נטס בליגת הקיץ בלאס וגאס ואף שיתף פעולה עם שון דאוסון.

המנכ"ל ארצי פרטי אמר על השחקן לאחר החתימה: "ברייאנט שחקן צעיר בעל כשרון אדיר, הוא מגיע רעב, שחקן קשוח ובעל אישיות נדירה. אנחנו שמחים על הדרך המשותפת שעתידה לנו יחדיו ומצפים לראותו יחד עם שאר השחקנים על הפרקט בגן נר!". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי