אבל בכדורסל הישראלי: מוטי אמסלם הלך לעולמו

מוטי אמסלם ז"ל
מוטי אמסלם ז"ל | דני מרון

יושב הראש של הפועל אילת עד לפני כחודשיים נפטר לאחר מאבק במחלה קשה בגיל 59 בלבד. שימש בעברו גם כיו"ר גבעת שמואל ומ.כ הבקעה

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)
מוטי אמסלם, יו"ר הפועל אילת ובעברו גם בגבעת שמואל ומ.כ הבקעה, נפטר הלילה (בין שני לשלישי) לאחר מאבק במחלה קשה והוא בן 59 בלבד.


רק לפני כחודשיים אמסלם נאלץ לעזוב את תפקידו כיו"ר הפועל אילת בשל מאבקו במחלה, אחרי כשש שנים בהן לצד דורון הרציקוביץ' הצליחו השניים להקים את הקבוצה מחדש ולהחזירה לליגה הבכירה.


מעבר להשבת אילת לקדמת הבמה, המועדון בשנים האחרונות זכה להעפיל ארבע פעמים לפיינל פור, מהן פעם אחת גם העפיל לגמר (בחצי הגמר גברה אילת על מכבי תל אביב) וכן הגיע לגמר גביע המדינה. בחודשיים האחרונים אמסלם נעדר ממגרשי הכדורסל לנוכח מצבו הרפואי, אולם בכל זאת התייצב למשחק החמישי של הקבוצה בסדרה מול הפועל חולון.



איגוד הכדורסל
ספד בהודעה שנמסרה הבוקר: "איגוד הכדורסל אבל עם פטירתו בטרם עת של חברנו מוטי אמסלם, לשעבר חבר הנהלת האיגוד במשך שנים רבות. אמסלם שימש באיגוד הכדורסל בתפקידים רבים ומגוונים, מ"מ יו"ר, יו"ר ועדת מנהל והתקשרויות, יו"ר ועדת הנוער, ראש סיעת הפועל בהנהלה ועוד. באישיותו וחכמתו, עזר להוביל מהלכים חשובים שעזרו לאיגוד להגיע להיכן שהוא נמצא היום.


"אמסלם היה אחד האנשים המשפיעים בהנהלת האיגוד בעשורים האחרונים והוא יחסר לכולנו. אמסלם הקים את הפועל גבעת שמואל ובהמשך מ.כ הבקעה והפך אותן לשם דבר בכדורסל הישראלי. לפני 6 שנים הקים מחדש את הפועל אילת שהפכה לקבוצת צמרת חשובה בכדורסל הישראלי. בחודשים האחרונים הוא התמודד עם מחלת הסרטן בגבורה וכולנו היינו תקווה שיחלים ויחזור להיות אמסלם שכולנו אהבנו, אבל הלילה הגיעה ההודעה הקשה על פטירתו. איגוד הכדורסל והעובדים, משתתפים בצערה של המשפחה".


מנהלת הליגה, הקבוצות ועולם הכדורסל הישראלי כולו מרכינים ראשם עם פטירתו של מוטי אמסלם לאחר מחלה קשה. אמסלם היה חבר דירקטוריון המנהלת, חבר הנהלת איגוד הכדורסל, יושב ראש הפועל אילת ומייסד ויו"ר מועדון גבעת שמואל. יהי זכרו ברוך pic.twitter.com/YxVNcYXBZw

— Winner League (@WinnerLeague) August 7, 2018

הלב שלנו שבור.
מוטי אמסלם, יו"ר הקבוצה ב-6 השנים האחרונות, הלך הלילה לעולמו אחרי מאבק במחלה קשה.
הנהלת הקבוצה, הצוות המקצועי והשחקנים משתתפים בצער המשפחה ומחזקים את ידם של רונית והילדים.
מי יתן ולא תדעו עוד צער בחייכם.
מוטי, הגדול מכולם, נזכור אותך לנצח. pic.twitter.com/VLXuje09OL

— Hapoel Eilat BC (@HapoelEilat) August 7, 2018
יו"ר המנהלת שמואל פרנקל נפרד: "בצער רב ובלב כבד קיבלנו את הבשורה המרה אודות לכתו בטרם עת של מוטי אמסלם. בשמי ובשם קבוצות הליגה וצוות המנהלת אנו מוסרים את תנחומינו למשפחה. מוטי היה חבר יקר לדרך ואני מוקיר את תרומתו הגדולה לספורט הישראלי ולענף הכדורסל. מוטי הקים והוביל את מועדון הכדורסל גבעת שמואל לצמרת הכדורסל ובשנים האחרונות לקח על עצמו את פרוייקט הפועל אילת והוביל את הקבוצה להישגים נהדרים כולל הופעות בפיינל פור ובגמר הליגה. מוטי היה איש חכם ומנוסה והתייעצתי איתו רבות לגבי דרכה של הליגה והמנהלת. ישיבות הדירקטוריון לא יהיה אותו דבר בלי קולו הרם, הצעותיו החכמות והערות הביניים המצחיקות. יהי זכרו ברוך"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי