באטלר, אוואנס ואצ'ויל נחתו: נרגשים לשחק בהפועל ירושלים

ג'וש אוואנס, דשון באטלר, ג'ו לואל אצ'ויל
ג'וש אוואנס, דשון באטלר, ג'ו לואל אצ'ויל | הפועל ירושלים, רשמי

שחקני הרכש של הפועל ירושלים הגיעו ארצה לקראת פתיחת ההכנות, הסנטר סיפר מדוע בחר דווקא בקבוצה מהבירה: "עליי ללמוד מהשחקנים הוותיקים". אקס הפועל ת"א: "מקווה לתרום מנסיוני, שמח לחזור לישראל"

(גודל טקסט)

שחקניה החדשים של הפועל ירושלים מתחילים לנחות זה אחר זה לקראת תחילת ההכנות לעונה והבוקר (שבת) הגיעו ארצה יחדיו ג'וש אוואנס, דשון באטלר וג'ו לואל אצ'ויל שגם שוחחו בקצרה עם התקשורת.
 

דשון באטלר אמר תחילה: "אני מתרגש להיות כאן, יש כאן קבוצה טובה. שיחקתי פה לפני מספר שנים והפסדנו אחרי מאבק קשוח. תמיד קשה לשחק בירושלים, יש קהל מאוד תומך שעושה חיים קשים ליריבות ואני שמח להיות חלק מהאנרגיה הזו השנה. אני מצפה לראות איך נתחבר, יש כאן המון בחורים חדשים ונצטרך ללמוד אחד את השני. אני מאוד נרגש להיות חלק מהפועל ירושלים. שמעתי שיש מאמן טוב, מאמן של שחקנים ואעשה ככל שאפשר כדי ללמוד מהמאמן ולהשתפר כשחקן".

ג'וש אוואנס, ששחלק בהפועל תל אביב בקיץ 2014, נשאל על ההבדלים בין השחקן של אז לזה שהוא היום: "זו הייתה השנה הראשונה שלי בחו"ל, מאז אני שחקן מנוסה יותר ששיחק בעוד תחרויות ובמדינות נוספות ואני שמח לחזור לישראל. אני מקווה להביא מהניסיון, מהאנרגיה וממשחק הגנה שלי להפועל ירושלים. זה הכי חשוב"


ג'ו לואל אצ'ויל
נשאל על בחירתו דווקא בהפועל ירושלים בתור עונתו הראשונה באירופה: "זו קבוצה מצוינת לשחק עבורה, שוחחתי על המועדון עם ג'רלס שהמליץ לי להגיע וכאן ואני מאוד מתרגש להתחיל את העונה. אני רוקי ועליי ללמוד מהשחקנים הוותיקים, אבל הכי חשוב שננצח משחקים ונשתפר ככל שאפשר. לא דיברתי עם אף אחד מהמועדון על אפשרות שאצא להשאלה, כרגע אני מתמקד בהפועל ירושלים ומחכה לפתיחת העונה"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי