פארגו: "רוצים לבנות קבוצה חזקה ולרוץ בכל המפעלים"

פארגו
פארגו | עדי אבישי

גארד מכבי ת"א, האחרון מהסגל שנחת בארץ, דיבר בשדה התעופה על העונה הקרובה: "ההתרגשות הגדולה היא לפגוש את האוהדים בהיכל". השחקן יעבור בדיקות רפואיות ויצטרף לאימונים

(גודל טקסט)

ג'רמי פארגו, אחד מהגורמים לשינוי לטובה ביכולת מכבי תל אביב בסיום העונה שעברה והזכייה באליפות ראשונה אחרי שלוש שנים, נחת הבוקר (חמישי) בישראל והפך לשחקן הסגל האחרון שמגיע לארץ. בנמל התעופה קיבלו אותו מספר אוהדים שהרעיפו עליו אהבה. עם הנחיתה הוא התראיין לכלי התקשורת והבהיר כי הוא יודע טוב מאוד לאן הוא חוזר: "אנחנו רוצים לבנות קבוצה חזקה ולרוץ קדימה בכל המפעלים. לא השתתפתי ביורוליג בעונה שעברה ולכן אני לא יכול לדבר על המפעל הזה".

הגארד דיבר גם על ההרגשה לחזור להיכל מנורה מבטחים: "זו ההתרגשות הכי גדולה. לפגוש את האוהדים בהיכל. אני מקווה שנגרום להם למצב רוח טוב לכל אורך העונה. הם נצמדים ומעודדים אותך כשצריך".

לגבי החזרה לאימונים אמר השחקן: "ייקח קצת זמן להתחבר עם כולם, אבל נשארו כמה שחקנים שהייתה לי כימיה טובה איתם בעונה שעברה ולכן זה יותר קל. אני מקווה להביא קצת התרגשות לקבוצה. בעונה שעברה לא הובלתי את הקבוצה לבד לאליפות אלא רק עזרתי לה, הייתה פה קבוצה גם לפני שהגעתי". השחקן יצטרף היום לאימוני הקבוצה, מהם ייעדרו שחקני הנבחרות, אחרי שיעבור מספר בדיקות רפואיות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי