83:88 להפועל באר שבע על עירוני נהריה בהארכה

הפועל באר שבע
הפועל באר שבע | דני מרון

גביע ווינר סל: העולה החדשה, למרות תצוגה של זיו יפתח שקלע 25 נקודות, ניצחה את המשחק הרשמי הראשון העונה במסגרת המפעל השלישי בחשיבותו ברבע החמישי ועלתה לרבע הגמר שם תפגוש את הפועל חולון

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לפני שליגת ווינר סל חוזרת, קבלנו הערב (שלישי) טעימה קטנה מהכדורסל הישראלי, כשהעולה החדשה הפועל באר שבע גברה 83:88 על עירוני נהריה במסגרת שלב שמינית הגמר של גביע ווינר סל. הטורניר יצא לדרך בפעם ה-13 כשלראשונה כל קבוצות הליגה לוקחות חלק במפעל מלבד הפועל תל אביב ועירוני נס ציונה שמשחקות בשלבי המוקדמות באירופה.

דווקא האורחת פתחה טוב את המשחק כשבראון וקולמן היו הבולטים בשורות האדומים, מה שנתן להם יתרון 16:22 בסיום הרבע הראשון. בצד השני, דגן יבזורי ואור סולומון הצטיינו אצל קבוצתו של רמי הדר והפכו את התוצאה לקראת המחצית. נהריה פתחה את החצי השני עם יכולת טובה של יפתח זיו שקלע שלשה וסל נוסף במתפרצת, אך דונאלדסון ענה בחמש נקודות משלו.

הרבע האחרון של המשחק נפתח עם שלשות משני הצדדים של טרי אלן וטיילור ברון. שלשה של סמאג' כריטסון השוותה את התוצאה לשיוויון 71. סווינג מבאר שבע קיבל צ'אנס להכריע את המשחק אך התמהמה וזרק כדור שלא פגע בטבעת, הולכים להארכה.

בפתיחת ההארכה, באר שבע עלתה ליתרון שלוש נקודות, אך מי אם לא יפתח זיו קבר שלשה מהפינה וזה 74:74. סמאג' כריסטון השתלט על המשחק, ועם חטיפה ועוד שתי נקודות מהעונשין יצר הפרש של חמש נקודות. עד לסיום' באר שבע לא התבלבלה בסיום וניצחה 83:88, רשמה עלייה לשלב רבע הגמר שם תפגוש את סגנית האלופה הפועל חולון.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי