עודד קטש: "סטודמאייר יראה השנה יכולת גבוהה יותר"

עודד קטש
עודד קטש | עדי אבישי

מאמן הפועל ירושלים התייחס אל חזרתו של הסנטר בתכנית הספורט של רדיו 103FM: "אנחנו מאוד שמחים שהגיע, אך ברור שהחתמנו אותו בגלל השם שלו לפני היכולת, בשלב הראשון לא נסכן אותו ובהמשך נראה איך ישתלב"

(גודל טקסט)

אחרי החתמתו של אמארה סטודמאייר בהפועל ירושלים, מאמן הקבוצה, עודד קטש, התראיין ל-103FM והתייחס אל שחקן החדש ישן, ההשתתפות בליגת האלופות וגם לקפטן החדש של הקבוצה.

החתמתו של אמארה סטודמאייר: "אנחנו מאוד שמחים שהוא הגיע. בשנה שעברה הוא היה בישראל ויצא להכיר אותו ברמה האישית והייתי נוכח לאנרגיות החיוביות שהביא ויש לו הרבה כדורסל לתת. אני חושב שהשנה נראה את היכולות שלו אפילו יותר כי יש לנו שחקנים שיודעים למצוא את הגבוהים".

הציפיות מהסנטר: "לפני שנתיים הוא גם תרם מקצועית, אבל נצטרך לראות, הוא שחקן ששומר על הגוף שלו אבל אין לי תשובות. אנחנו בשלב הראשון לא נסכן אותו ונראה בהמשך איך לשלב אותו. ברור שהחתמנו אותו בגלל השם שלו לפני היכולת, אם היה מדובר בשחקן עם נתונים דומים יכול להיות שהיינו יותר זהירים לגבי החתמתו".


אמארה סטודמאייר. "בשלב הראשון לא נסכן אותו" (דני מרון)

היכולת של ליאור אליהו: "הוא נראה נהדר באימונים, מבחינה אישית היה לו מאוד קשה בשנתיים האחרונות, זו לא הייתה אשמה של אף אחד. אבל באנרגיות החדשות ואחרי שנהפך לקפטן רואים שיפר ניכר ביכולת שלו. הוא לא נגע מספיק בכדור בשנתיים האחרונות והשנה יש הרבה שחקנים שאוהבים למסור ואני בטוח שהמספרים גם יעלו".

איך הקבוצה תיראה: "תהיה קבוצה שנהנית לשחק ביחד, התקפית הקבוצה ברמה מאוד גבוהה עם יכולת קליעה טובה ובעיקר ניתן יכולת הגנתית".

על היום שאחרי אורי אלון: "לגבי בניית הקבוצה, לא יצא לי לבנות קבוצה שאורי אלון היה בה, אבל בכל הקשור להתנהלות ולארגון אין הבדל מהותי אחרי עזיבתו".

איך זה לאמן את הפועל ירושלים ואת הנבחרת ביחד: "אני גאה להיות בשני הכובעים האלו ואשתדל לתת את המיטב".


ליאור אליהו. "נראה נהדר באימונים" (עדי אבישי)

הבכורה בליגת האלופות: "המפעל התחזק מאוד השנה והוא קרוב ברמתו ליורוקאפ. אנחנו קיבלנו בית לא קל ונראה מה יהיה".

ההשתלבות של תומר לוינסון בעונה הקרובה: "לא בטוח שיקבל דקות משמעותיות השנה וזה דבר שסוכם איתו, אבל אנחנו ניתן לו את הכלים הכי טובים עם הצוות שלנו. האימונים והמעטפת בגיל הזה לא פחות חשובים מדקות משחק בגיל צעיר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי