צביקה שרף חגג: "נבטל את האימון שאמור היה להיות מחר"

צביקה שרף
צביקה שרף | עדי אבישי

מאמן מכבי ראשון לציון זכה בתואר אחרי שקבוצתו גברה על הפועל באר שבע 66:78 במגר גביע ווינר: "במחצית הראשונה עשינו הגנה יוצאת מן הכלל". המצטיין קמרון לונג: "אני פה בגלל אלוהים. רוצה להנהיג את המועדון"

(גודל טקסט)
 מכבי ראשון לציון זכתה הערב (חמישי) בגביע ווינר אחרי שגברה על העולה החדשה הפועל באר שבע 66:78 בגמר. הכתומים מעיר היין נראו מצוין לאורך כל הטורניר והניפו בצדק את התואר הראשון של העונה.


צביקה שרף, שחגג תואר ראשון מאז שזכה בגביע הרוסי לפני שבע שנים, סיכם: "הפועל באר שבע שיחקה כדורסל אגרסיבי ולנו לא היו את הכוחות לשחק באותה רמת אגרסיביות לאורך כל המשחק. בחצי הראשון עשינו הגנה יוצאת מן הכלל, איך בשלבי הסיום של המשחק כבר המתנו שהשעון יסתיים וננצח".


המאמן הוותיק הוסיף: "אני מרוצה מכך שהשחקנים הוותיקים הגיעו למעמדים מהסוג הזה. אנשים פה לא עומדים על הרגליים אחרי ארבעה משחקים. למרות שיש לנו משחק חשוב ביום ראשון, אנחנו אפילו נבטל את האימון שתוכנן למחר. לשחק שלושה משחקים בארבעה ימים זה לא הכי נורמלי. זכיתי בתואר ראשון מאז 2011? אני חי וקיים". 


 

המצטיין קמרון לונג אמר בסיום: "אלוהים הוא הסיבה שאני נמצא כאן. אני שואף להנהיג את הקבוצה. נתתי את כל מה שהיה לי בשביל לזכות בתואר הזה. אנחנו נשתפר ככל שהעונה תתקדם. הקבוצה נמצאת ביחד רק חודש, כך שיש לנו עוד הרבה עבודה".



מכבי ראשון לציון מחזיקת גביע ווינר לעונת 2018/19 (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי