שון ג'יימס הודיע על פרישה: "תודה למשפחת מכבי תל אביב"

שון ג'יימס
שון ג'יימס | צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

האמריקאי - גינאי ששיחק במדים הצהובים בשנים 2011-2014 והיה לקפטן הזר הראשון של הקבוצה הודיע על החלטתו בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו: "זו הייתה גאווה ללבוש את הגופייה הצהובה, שלכם לעולם". גודס:" שחקן נפלא"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפתח מחר (חמישי) את העונה שלה ביורוליג כשתצא ליוון למפגש מול היריבה המיתולוגית, פנאנתיניקוס. בעוד חניכיו של נבן ספאיחה ינסו לפתוח את העונה האירופית שלהם ברגל ימין, אחד משחקני העבר של הקבוצה, שון ג'יימס, הודיע היום על פרישה רשמית ממשחק פעיל.


האמריקאי – גינאי, שחגג לפני חודש בדיוק את יום הולדתו ה-35, החליט להודיע על החלטתו לתלות את הנעליים בפוסט אותו פירסם בחשבון הפייסבוק שלו.  בהודעתו, התייחס ג'יימס בין היתר באופן אישי למכבי תל ואוהדיה: "לכל האוהדים והמעריצים במיוחד משפחת מכבי תל אביב, תודה על הכל, היה פשוט גאווה וכבוד ללבוש את הגופייה הצהובה ולהיות הקפטן שלכם ! לעולם שלכם.



ג"ימס, שהגיע לישראל בשנת 2008, שיחק תחילה שלוש שנים בבני השרון והתבלט בליגה בחסימות ובריבאונדים. הוא חתם במכבי תל אביב בקיץ 2011 וזכה עם הקבוצה בשתי אליפויות, שלושה גביעים, פעם אחת בליגה האדריאטית וכמובן הזכייה היוקרתית ביורוליג ב-2014. סך הכל שיחק ג'יימס במדים הצהובים שלוש שנים ואף רשם היסטוריה כשמונה לקפטן הזר הראשון של הקבוצה אי פעם. לאחר שעזב את תל אביב, שיחק במועדונים גדולים נוספים כמו מילאנו ואולימפיאקוס, אך לא שיחזר את יכולתו מהתקופה בצהוב כחול. את עונתו האחרונה בקריירה העביר בבולזאק הצרפתית.


גיא גודס, ששימש כעוזר מאמן הקבוצה בתקופתו של שון ג'יימס שיבח אותו: "ג'יימס שחקן ואדם נפלא. היה כיף לעבוד לצידו. הוא הפך לחלק מהתרבות של מכבי והיה מאוד מקצוען. במשחק המכריע בזכייה ביורוליג הוא אומנם היה פצוע אבל אין ספק שהוא חלק בלתי נפרד מההישג. מאחל לו בהצלחה בקריירה החדשה שהוא ייצא אליה"






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי