הוא חוזר: ריצ'רד האוול חתם בהפועל תל אביב

ריצ'רד האוול
ריצ'רד האוול | האתר הרשמי

הסנטר האמריקני-ישראלי בן ה-28 חזר לקבוצה בה שיחק ב2016/17, אחרי עונה אחת בהפועל ירושלים, בה קלע 10.8 נק' למשחק. פרנקו: "יוסיף לנו מימדים חשובים במשחק", היו"ר רמי כהן: "יש פה סגירת מעגל מבחינתו"

(גודל טקסט)

רכש חדש להפועל תל אביב. הקבוצה הודיעה היום (שבת) על חזרתו של ריצ'רד האוול לקבוצה.

הסנטר האמריקני-ישראלי (28, 2.03), ששיחק במועדון בעונת 16/17, העמיד ממוצעים של 13.5 נקודות ושמונה ריבאונדים. בעונה שעברה שיחק בהפועל ירושלים שם קלע 10.8 נקודות למשחק ו-6.6 ריבאונדים. האוול ינחת בישראל בתחילת השבוע הקרוב ויצטרף לחבריו החדשים לקבוצה לקראת המשחק בשבוע הבא מול מכבי ראשל"צ. במקביל, קיבלו דאלאס מור וג'ונתן הולמס הודעה על החלטת הקבוצה לשחררם. 

מאמן הקבוצה דני פרנקו התייחס להחתמה: "אני שמח על ההצטרפות של ריצ', שאין ספק שהוא יוסיף לנו מימדים חשובים במשחק ואיזונים שחסרו לנו מאוד. ההחתמה הזו מהווה צעד נוסף בבניה המחודשת של הקבוצה, ואנו נעשה את המיטב להכניס אותו לכושר במהירות האפשרית על מנת שיוכל לעזור לנו במאבקים הצפויים לנו בהמשך הליגה".

היו"ר רמי כהן הוסיף: אנחנו שמחים על חזרתו של ריצ', שחקן מצוין שמכיר את המערכת. ריצ' עבר תקופה יפה בהפועל תל אביב וגם חווה עם הקבוצה משבר לא קטן ורוצה מאוד לחזור לקבוצה. יש פה סוג של סגירת מעגל גם מבחינתו. אמרנו בשבועיים האחרונים שלמרות פתיחת העונה הלא טובה, אנחנו לא מתייאשים ולא כדאי להספיד אותנו. אנחנו מחויבים לחלוטין לקהל הגדול של הפועל שתומך בנו בצורה נפלאה מדי שבוע ומלווה אותמו לכל מקום, ומקווים שצירופם של ג'רל וריצ', שהוא הגבוה הישראלי הטוב בארץ, יחזיר אותנו במהרה להיות קבוצה טובה ותחרותית. אני מקווה שנחזיר את האמון בקבוצה לעצמנו, לשחקנים ולקהל – ויחד נצא לדרך חדשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי