טי.ג'יי קליין הורחק ולא יוכל לשחק נגד הפועל ירושלים

טי.ג'יי קליין
טי.ג'יי קליין | לירון מולדובן

המוליכה תיאלץ להסתדר במשחק החוץ ביום רביעי בבירה ללא הפורוורד המתאזרח, שנענש על אי התייצבותו לאימוני ומשחקי נבחרת ישראל במוקדמות אליפות העולם. בנוסף להרחקה ממשחק אחד בפועל, נקנס ב-15,000 שקלים

(גודל טקסט)

הפועל חולון תיאלץ להסתדר ביום רביעי מול הפועל ירושלים ללא טי.ג'יי קליין, כך נקבע היום (ראשון) בבין הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל. הצדדים כידוע ייפגשו כבר בעוד שלושה ימים, אבל בעסקת טיעון שהושגה הוחלט שהשחקן ייענש בהרחקה ממשחק אחד בפועל בגין אי התייצבותו לאימוני נבחרת ישראל וכן הוא ייקנס ב-15,000 שקלים ובהרחקה על תנאי למשך שנתיים מארבעה משחקים ובקנס כספי נוסף על סך 40,000 שקלים אם יבצע עבירה דומה.

כאמור, קליין עמד לדין על כך שלא התייצב לאימונים לקראת משחקי מוקדמות אליפות העולם "חרף דרישות ופניות חוזרות ונשנות שהועברו אליו ולנציגיו", כך לפי איגוד הכדורסל, דבר שמשמעותו הפרת תקנון המשמעת. קליין נטען כי לא התייצב מסיבות רפואיות וכי אם היה מגיע לאימוני הנבחרת, גם כך היה זוכה לשחרור מהמשחקים מסיבות רפואיות.

בהחלטתם סברו הדיינים כי "יש להעלות את רף הענישה בגין מקרים בהם שחקן אינו מתייצב לאימוני ו/או משחקי הנבחרת, אבל אין להעלות את הרף בבת אחת במקרה של נאשם זה. נראה לנו כי אלמנט ההרתעה יושג בכך שמעבר לעונש המוטל בפועל, מושתים עליו עונשים חמורים על תנאי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי