בשיניים: ניצחון עשירי העונה לחולון, 84:88 על מכבי אשדוד

שחקני הפועל חולון חוגגים
שחקני הפועל חולון חוגגים | אודי ציטיאט

ללא קאליף וואייט הפצוע המוליכה כמעט שמטה ניצחון ביתי שהיה נראה פשוט, אבל ערב גדול של קורי וולדן (25 נק' ו-8 אס') ודקוואן ג'ונס (19) נתנו לה ניצחון לפני פאוק. נס ציונה ניצחה בבית את גלבוע גליל

(גודל טקסט)

בעוד הפועל אילת נמצאת ברצף ניצחונות מרשים עם תשעה משחקי ליגה ברצף, הפועל חולון רוצה לשמור על מרחק בפסגה והערב (שבת) שמרה על המקום הראשון בטבלה עם 84:88 קשוח על נועלת הטבלה מכבי אשדוד. במשחק המוקדם, נס ציונה ניצחה 76:83 את גלבוע/גליל ונצמדה אליה בטבלה.

הפועל חולון – מכבי אשדוד 84:88
המשחק נפתח צמוד, עם נקודות ראשונות של אשדוד, ובמצב של 7:8 לאורחים החל המשחק האמיתי וקורי וולדן יחד עם דריון אטקינס נתנו לחולונים פער שבשלב מסוים עלה לדו ספרתי עם 23:12, אבל עידו פליישר קבע שהרבע יסתיים ב-17:23. פליישר גם קלע עם תחילת הרבע השני ויחד עם שתי קליעות עונשין של טולפסן אשדוד השוותה וגם עלתה ליתרון שהלך וגדל עם שלשה של פול סטול, 25:35 שסיים ריצת 2:23 אדירה של האשדודים. חולון התאוששה, ונקודות של וולדן וטי. ג'יי. קליין החזירו אותה למשחק ועזרו לה לסיים את המחצית כשהיא מובילה 38:40.

המשחק הוסיף להיות צמוד במחצית הנשייה, כשרוב הזמן חולון מובילה ומכתיבה את הקצב אבל סטול וטולפסן לא משאירים את היריבה מאחור. שוב פליישר היה אחראי על הנקודות האחרונות של הרבע, כשצימק ל-60:65. שלשה של מילבורן בתחילת הרבע האחרון, שהובילה ל69:70 בלבד, שוב הלחיצה את דן שמיר, אבל קורי וולדן ודקוואן ג'ונס הרגיעו אותו עם נקודות מצוינות. הרגיעו? לא אם תשאלו את מילבורן וסטול, שקלעו שלשה אחרי שלשה והשוו ל-84:84 פחות מדקה לסיום.

דן שמיר. חולון שמרה על המקום הראשון (לירון מולדובן)
דן שמיר. חולון שמרה על המקום הראשון (לירון מולדובן)

המתח לא עזב את האולם בחולון גם בשניות הסיום, במצב של שתי נקודות בלבד למארחת, אבל דווקא מילבורן וסטול שניהם החטיאו שלשות מכריעות ובצד השני הסגולים-צהובים קלעו מהקו כדי להבטיח את הניצחון. ללא קאליף וואייט הפצוע וללא סקוטי ריינולדס שהצטרף השבוע, חולון נראית טוב אבל רק בקושי בשבוע קריטי עבורה, שלושה ימים לפני המפגש ביוון אצל פאוק סלוניקי בליגת האלופות.

קלעים
להפועל חולון: קורי וולדן 25, דקוואן ג'ונס 19, דריון אטקינס 13, עמית שמחון 11, טי ג'יי קליין 9, גיא פניני 8, רועי הובר 2, שון ג'ונס 1. גם שותף: שלומי הרוש.

למכבי אשדוד: לנדון מילבורן 27, מארק טולפסון 18, פול סטולס 17, ליס שושי 9, עידו פליישר 8, תום מעיין 5. גם שותף: ג'ייק פמברטון.

עירוני נס ציונה – הפועל גלבוע גליל 76:83
ללא טל דן החולה, נס ציונה נעזרה ביום מוצלח של גארי בראון רמירז (21 נק') וגולן גוט (19 נק') כדי לסיים עם ניצחון חשוב. עד לדקות הסיום המשחק עוד היה צמוד יחסית, כשאיאן מילר דואג להשאיר את האורחת בתמונה ומסיים ערב מצוין עם 25 נק' שלא הספיקו, אבל בסופו של דבר היו אלה גוט ובראון רמירז שעשו את העבודה השחורה ונתנו לנדב זילברשטיין ניצחון ואת המקום החמישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי