מי תשבור את הרצף השלילי? גלבוע/גליל מחכה להפועל ת"א

רביב לימונד
רביב לימונד | עדי אבישי

המארחת תגיע למשחק אחרי רצף של חמישה הפסדים בליגה ובגביע, בעוד האורחים נוצחו בחמשת משחקי הליגה האחרונים. מכבי אשדוד תארח את בני הרצליה

(גודל טקסט)
המחזור ה-14 בליגת העל בכדורסל ימשך ביום ראשון עם שני משחקים. מכבי אשדוד תארח את בני הרצליה לקרב תחתית, הפועל גלבוע/גליל תארח בגן נר את הפועל תל אביב.


מכבי אשדוד/באר טוביה – בני הרצליה (20:10)
המאזן ההיסטורי בין הקבוצות בעונה הרגילה עד היום במסגרת הליגה: 10:15 למכבי אשדוד, במשחקי הבית של אשדוד: 5:7 לבני הרצליה. מכבי אשדוד עומדת על רצף של שישה ניצחונות על בני הרצליה מאז תחילת 2017, בהפרש מצטבר של 59 נקודות. אשדוד נוצחה בכל חמשת משחקי הבית שלה העונה בכל המסגרות בפער דו-ספרתי, בעוד כל שאר קבוצות הליגה ניצחו לפחות שני משחקי בית עד כה. בני הרצליה עומדת בפעם השנייה העונה על רצף של שלושה הפסדים, שניים מהם על חודו של סל. ג'רל בנימון החליף את הילטון ארמסטרונג בבני הרצליה, ויערוך הופעת בכורה.


הפועל גלבוע/גליל – הפועל ת"א (20:30)
המאזן ההיסטורי בין הקבוצות בעונה הרגילה עד היום במסגרת הליגה: 30:32 להפועל ת"א, במשחקי הבית של גלבוע/גליל: 11:19 לזכותה. מאז תחילת 2017, גלבוע/גליל ניצחה את הפועל ת"א בחמישה מתוך ששת המפגשים ביניהן.      גלבוע/גליל עומדת על רצף של חמישה הפסדים בפער מצטבר של 74 נקודות ובמחזור שעבר היא ירדה למאזן שלילי לראשונה מאז מחזור הפתיחה. התל אביבים נוצחו בחמשת מחזורי הליגה האחרונים, הרצף השלילי הכי ארוך שלהם העונה.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי