גאשפר פוטוצ'ניק עזב את בני הרצליה, עופר ברקוביץ' מונה למאמן

גאשפר פוטוצ'ניק
גאשפר פוטוצ'ניק | לירון מולדובן

הקבוצה שהפסידה את ארבעת משחקי הליגה האחרונים, החליטה להיפרד מהמאמן הסלובני ולמנות את ברקוביץ' ששימש כעוזר במועדון בעונת 94/95. "היו לי אי הסמכות בנושאים מהותיים עם ההנהלה", כך אמר המאמן היוצא

(גודל טקסט)

בני הרצליה הודיעה היום (שלישי) על עזיבתו של גאשפר פוטוצ'ניק את המועדון, בהחלטה משותפת בהסכמת שני הצדדים. פוטוצ'ניק ביקש לערוך שינויים בסגל הקבוצה, שלא היו אפשריים מבחינת הנהלת המועדון.

למועדון מהשרון מונה עופר ברקוביץ' לתפקיד מאמן הקבוצה. המאמן הוותיק חזר להרצליה בה שימש כעוזר מאמן בעונת 1994/95 וזכה עמה בגביע המדינה. ברקוביץ' אימן בעברו בקבוצות רבות בליגה: רמת גן, חולון, חיפה, גבעת שמואל, אשקלון, ראשון לציון, אשדוד ונס ציונה.

ברקוביץ' נבחר למאמן העונה ב-2006, אז הוביל את גבעת שמואל לתשעה ניצחונות רצופים כשהצטרף אליה במהלך העונה. בעונת 2011/2012 זכה שוב בתואר מאמן העונה לאחר שהוביל את מכבי אשדוד עד לגמר הפיינל פור.

"אחרי מספר הפסדים רצופים שבהם לא היינו ברמה הנדרשת, ישבתי עם ההנהלה כדי לחפש את הפתרון הטוב ביותר עבור המועדון, היו לנו אי הסכמות בנושאים מהותיים והחלטנו להיפרד", כך אמר גאשפר פוטוצ'ניק והוסיף: "אני תמיד מנסה להיות הכי מקצועי שאפשר – בכל ישיבה, אימון או משחק נתתי את כל כולי לטובת הקבוצה. היו לי זיכרונות מיוחדים עם הקבוצה, אני מאחל את הטוב ביותר עבור הרצליה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי