הפועל ת"א נענשה בסגירת יציע בעקבות ההתפרעות בדרבי

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | עדי אבישי

התנהגות האוהדים לפני כשלושה שבועות בניצחון על מכבי ת"א הובילה גם לסגירת חמש השורות הראשונות בצד המערבי לשלושה משחקים בנוסף לקנס כספי על סך 20 אלף שקל: "מאוכזבים מהתנהלות ההנהלה נגד הפורעים"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בית הדין של איגוד הכדורסל הודיע היום (חמישי) על עונשה של הפועל תל אביב בעקבות התנהגות אוהדיה בדרבי בו ניצחה ב-20.1.2019. לאחר דיון ממושך הוחלט לסגור את היציע המערבי למשחק בית אחד, בנוסף לסגירת חמש השורות הראשונות של אותו יציע בשלושה משחקים נוספים, כל זאת מלבד קנס כספי שהוטל בסך 20 אלף שקלים.

כפי שקורה לא אחת במשחקי הדרבי בכדורסל, רבים מאוהדי הפועל תל אביב שרו "שמעון מזרחי תתאבד", "שתהיה שואה למכבי" והקניטו את רגב פנאן, מאמן הכושר של הצהובים, עם שירים על אביו שמת, כשבנוסף להתנהגות "הבזויה", לפי בית הדין, נוסף גם אישום בשל העובדה שהמשחק נעצר מספר פעמים עקב השלכת קונפטי.

המועדון ספג עונש קשה בעקבות ביקורת על התנהלותו בכל הנוגע לעצירת האוהדים המתפרעים: "לא נסתיר את אכזבתנו ממדיניות ה'אכיפה עצמית' של המועדון כלפי האוהדים, שחלה רק על מקרי אלימות פיזית. הימנעות ההנהלה מענישה מעידה על אי הפנמה של המצופה ומקווים שהנהלת הפועל תל אביב תשקול את צעדיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי