מוכנה למילאנו: 70:88 קל למכבי תל אביב על בני הרצליה

טאריק בלאק עם דיאנדרה קיין
טאריק בלאק עם דיאנדרה קיין | דני מרון

הצהובים חגגו על חשבון נועלת הטבלה עם ניצחון שלישי ברציפות, וייצאו לשני המשחקים הגורליים ביורוליג במצב רוח טוב. מייקל רול הצטיין עם 15 נק', דיברתולומיאו נתן 14

(גודל טקסט)

לפני שני המשחקים הקריטיים ביורוליג, שכנראה יקבעו את גורל העונה האירופית של מכבי תל אביב, צמד המפגשים עם קבוצות התחתית הם בדיוק מה שהיא היתה צריכה. בשבוע שעבר זה נגמר עם 77:87 על עירוני נהריה, והערב (ראשון) הצהובים התפוצצו עם 70:88 על בני הרצליה.

כבר בפתיחה היה ברור שהקבוצה של ספרופולוס לא מתכוונת לעשות חיים קלים לאורחת, ואחרי מספר דקות ללא נקודות (הסל הראשון של מכבי הגיע לאחר שלוש וחצי דקות) טאריק בלאק וג'ייק כהן העלו אותה ל-9:18 בסיום הרבע הראשון. הרבע השני היה צמוד יותר, לפחות מבחינת הקלעיות אם לא מבחינת התוצאה, כשלמרות שהרצליה לא הצליחה להתקרב יותר מ-24:30 היא כן קלעה 26 נקודות – אותו מספר בדיוק של מכבי, שעם דקות טובות של סקוטי ווילבקין סיימה את המחצית ביתרון 35:44.

סל קל של ווילבקין ושתי שלשות של מייקל רול פתחו את הרבע השלישי, מכבי ברחה לריצת 0:11 וליתרון של 20 נק', וג'רמי פארגו הצטרףך לחגיגה עם שלשה שנתנה 40:65. ד'אור פישר סגר את הרבע עם סל ועבירה שצימקו מעט, נותנים למכבי 47:70 לקראת הרבע האחרון. ובו המארחת הורידה הילוך, קולעת קצת פחות אבל עדיין שולטת במשחק ולא נותנת לשחקנים של אריק שיבק להתקרב. זה נגמר עם 70:88 סולידי למכבי תל אביב, שכעת תפנה את מאמציה לעבר מילאנו בחמישי.

מייקל רול. הצטיין בשורות הצהובים (דני מרון)
מייקל רול. הצטיין בשורות הצהובים (דני מרון)

קלעים
למכבי תל אביב: מייקל רול 15, ג'ון דיברתולומיאו 14, סקוטי ווילבקין 12, אלכס טיוס 10, ג'רמי פארגו 9, ג'ייק כהן 8, טאריק בלאק 7, יובל זוסמן 4, דיאנדרה קיין, דורי סהר ואנג'לו קלויארו 3 כל אחד.

לבני הרצליה: ג'ף אדריאן וג'יימס רובינסון 12 כל אחד, גייב לוין 11, אור לאומי 8, ג'רל בנימון 7, כרם משעור ועמית ארליך 6 כל אחד, ניצן חנוכי וד'אור פישר 3 כל אחד, בוגדן בליזניוק 2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי