התשיעי ברציפות: חולון ניצחה את נס ציונה 95:96 אחרי הארכה

שחקני הפועל חולון חוגגים
שחקני הפועל חולון חוגגים | לירון מולדובן

המנצחת איבדה יתרון של 18 נקודות ברבע הרביעי, התאוששה בהארכה בלב המושבה והמשיכה את הרצף הנפלא בליגה. שון ג'ונס קלע 21 נקודות, גארי בראון-רמירז בלט אצל המפסידה עם 30 נקודות

(גודל טקסט)

משחק בית מול הפועל ירושלים – זה כל מה שמפריד בין הפועל חולון לבין השלמת סיבוב מלא ללא הפסד. הסגולים-צהובים כבר איבדו יתרון של 18 נקודות לקראת הסיום בלב המושבה, אבל התעשתו בזמן והשיגו ניצחון דרמטי וסוער על עירוני נס ציונה, 95:96 אחרי הארכה. בתום 40 הדקות הורה לוח התוצאות על שוויון 82:82. החבורה של דן שמיר תוכל לסיים את הסיבוב השני הנהדר שלה במקום הראשון, אך לשם כך היא תצטרך לחכות להפסד של מכבי ת"א באחד משני משחקיה הנותרים.

במשך שלושה רבעים וקצת, חולון הציגה כדורסל טוב מאוד והיה נראה שהיא בדרך לניצחון קל לשם שינוי. אלא שהחבורה בסגול-צהוב כנראה מעדיפה לעשות את זה קשה. כל היתרון שלה נמחק עד לסיום הרבע הרביעי ובנוסף היא איבדה את קורי וולדן שהורחק בעבירה בלתי ספורטיבית שנייה בהארכה, אבל גם זה לא מנע ממנה ניצחון תשיעי ברציפות.

שני הגבוהים בסגול היו מצוינים: שון ג'ונס שוב הרשים ביעילות שלו עם 21 נקודות, דריון אטקינס תרם 17 נקודות, 9 ריבאונדים ו-4 חסימות. פרט אליהם בלטו גם גיא פניני שהיה רחוק 3 ריבאונדים ואסיסט מטריפל דאבל ושלומי הרוש עם מהלכים גדולים במאני טיים.


וולדן מול קוק (לירון מולדובן)

נס ציונה להטה ברבע האחרון ובהובלת גארי בראון-רמירז (30 נקודות) ודקוואן קוק (28), עלתה ליתרון ראשון במשחק בתוך ההארכה, אבל בשניות הסיום שניהם פספסו הזדמנות להשיג ניצחון. עוד לפני כן, הכתומים השאירו יותר מדי נקודות על הקו (26 מ-40) וביום רביעי הם חייבים לעצור את כדור השלג בגומלין מול באקן ברס, בו ינסו למחוק הפסד של 17 נקודות מהמשחק בדנמרק. כריס דאו עלה פצוע ותרם 13 נקודות מהספסל.


דן שמיר על הקווים (לירון מולדובן)

קלעו להפועל חולון: שון ג'ונס 21, דריון אטקינס 17 ו-9 ריבאונדים, גיא פניני 13, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, שלומי הרוש וקורי וולדן 10 כ"א, דקוואן ג'ונס 9, טי ג'יי קליין וסקוטי ריינולדס 7 כ"א, עמית שמחון 2.

קלעו לעירוני נס ציונה: גארי בראון 30 ו-9 אסיסטים, דקוואן קוק 28, כריס דואו 13, טאליב זאנה (12 ריבאונדים) וטל דן 7 כ"א, אלישי כדיר 4, גולן גוט וצוף בן משה 3 כ"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי