סקוטי הופסון ואיגור קולשוב הצטרפו לחולון עד תום העונה

סקוטי הופסון
סקוטי הופסון | דני מרון

הפורוורד ישוב לקדנציה שלישית בישראל וגם שחקנה של מכבי ראשון לציון הושאל עד תום העונה: "מהלכים יוצאי דופן על מנת לחזק את הקבוצה", הצהיר הבעלים שלמה אייזיק

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

מכת הפציעות שפקדה את הפועל חולון, כשהבשורה האחרונה שהגיעה הייתה הפציעה שתשבית את גיא פניני עד העונה הבאה, הובילה את ראשי המועדון לצרף מיידית שני שחקנים לסגל: סקוטי הופסון ואיגור קולשוב הצטרפו בחוזים עד תום העונה, יממה לאחר שהקבוצה הודחה בחצי גמר היורופקאפ.

על פי הודעת המועדון, שני השחקנים אמורים לעמוד לרשות הצוות המקצועי כבר במשחק הליגה הקרוב מול הפועל באר-שבע. עבור סקוטי הופסון זו חזרה שלישית לליגת העל, לאחר קדנציות קודמות ומוצלחות בהפועל אילת ובעירוני נהריה ואילו קולשוב, כידוע, הושאל ממכבי ראשון לציון.

הופסון בן ה-29, סמול פורוורד שמתנשא לגובה של 2.01 מטרים, הגיע לחולון לאחר שבעונה האחרונה שיחק בדאלאס מאבריקס מה- NBA ובאוקלהומה סיטי בלו מה- NBA G League בשורותיה קלע 16.6 נקודות, קטף 4.2 ריבאונדים ומסר 2.9 אסיסטים בממוצע למשחק.

בעלי המועדון, שלמה אייזיק, התייחס להחתמות: "בתוך פחות מ-48 שעות נעשו מספר מהלכים יוצאי דופן אשר הביאו בסופו של דבר לחיזוקה של הפועל חולון בשני שחקנים מעולים. למרות שהפוקוס שלנו הופנה למשחק חצי גמר היורופקאפ בסרדיניה, פעלנו כל הצוות – זה שנשאר בארץ וזה אשר נמצא בחו"ל -על מנת לחזק את הקבוצה ולהמשיך את המסע שלנו חזקים ונחושים. אני רוצה לאחל לכל פצועינו החלמה מהירה ולהודות לידידי איציק פרי, יו"ר מכבי ראשל"צ, על הקולגיאליות, ולמצטרפים הצלחה והנאה מהחוויה החולונית. שיהיה לכולנו בהצלחה וחג אביב שמח".


ראשון לציון סייעה, קולשוב הושאל לחולון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי