הפועל ירושלים החתימה את הגארד האמריקאי מלקולם גריפין

מלקולם גריפין
מלקולם גריפין | הפועל ירושלים, רשמי

שחקן הקו האחורי, ששוחרר לאחרונה מא.א.ק אתונה וקלע במדיה את שיא הנקודות שלו באירופה דווקא בארנה נגד האדומים, יגיע לקבוצה של עודד קטש. המאמן: "יעזור לעבות את ההגנה לשלבים המכריעים של העונה"

(גודל טקסט)

פלייאוף ליגת העל בכדורסל מתקרב, והקבוצות עושות כל מה שביכולתן כדי להתחזק לקראת השלבים המכריעים של העונה. הפועל ירושלים, שכרגע נמצאת במקום הרביעי, הודיעה הערב (שבת) על החתמתו של מלקולם גריפין עד סוף העונה.

גריפין (1.93) בן ה-27 שוחרר מוקדם יותר העונה מא.א.ק. אתונה, ששיחקה נגד הפועל ירושלים בשלב הבתים של ליגת האלופות. למעשה, גריפין רשם שיא נקודות במפעל האירופי נגד הירושלמים בארנה, עם 25 נק'. היוונים החתימו את טרבור אמבקווה, ונאלצו לשחרר זר כדי לפנות מקום בסגל. הגארד האמריקאי הגיע לאתונה מזניט, והעמיד העונה ממוצעים של 7.5 נק' במשחק ליגה ו-7 נק' בליגת האלופות.

מאמן הקבוצה עודד קטש אמר: "מלקולם הוא שחקן רבגוני שיעזור לעבות את הקו האחורי של הקבוצה לקראת השלבים המכריעים של העונה. אני מאמין שהוא ישתלב אצלנו במהרה".

על מנת שההחתמה תצא לפועל, על גריפין להיות רשום באיגוד הכדורסל עד מחר בשעה 14:00. מהפועל ירושלים נמסר: "אנחנו עושים הכל על מנת לעמוד בדד-ליין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי