נבחרי אפריל: פלדין ה-MVP, סטודמאייר הישראלי הבולט

ג'יימס פלדין
ג'יימס פלדין | דני מרון

היציבות של פלדין בחודש החולף בטור הנקודות מרשימה במיוחד: 23, 24, 24 ו-24 בארבעת המשחקים. אמארה שקיבל אזרחות ישראלית, חזר בסערה לפרקט. שרון דרוקר נבחר למאמן החודש

(גודל טקסט)

מנהלת ליגת העל פרסמה את נבחרי חודש אפריל בליגת ווינר סל. 

MVP
בלא מעט עונות, סיום הקמפיין האירופי גרם להפועל ירושלים לירידת מתח שהתבטאה ברצף שלילי גם בליגה, אך לא השנה. מחזיקת הגביע, שהייתה רחוקה 40 דקות מהפיינל פור של ליגת האלופות, חזרה לליגת ווינר סל חדה ומרוכזת ואחת הסיבות העיקריות לכך היא היכולת המצוינת של ג'יימס פלדין, שנבחר על ידי פאנל התקשורת, המורכב מעיתונאים מכל הגופים המסקרים את הליגה, לשחקן המצטיין של חודש אפריל.

היציבות של פלדין בחודש החולף בטור הנקודות מרשימה במיוחד: 23, 24, 24 ו-24 בארבעת המשחקים. הוא קלע לא פחות מ-21 שלשות ב-57%. "זו הרגשה טובה לקבל תואר כזה", אמר פלדין, "אנחנו צריכים להמשיך לעשות את שלנו ולא להסתכל לאחור, אלא להכין את עצמנו לקראת הפלייאוף". קמרון לונג ממכבי ראשל"צ הגיע למקום השני במשאל וג'יי.פי טוקוטו מהפועל אילת למקום השלישי.

שחקן החודש הישראלי
במשך שני סיבובים המתין אמארה סטודמאייר לאזרחות הישראלית ולרישומו לליגת ווינר סל. ברגע שזה קרה, הוא חזר בסערה לפרקט. מאז שובו למגרשים בארץ, הפועל ירושלים הפסידה רק פעם אחת בסיבוב השלישי והבטיחה סופית את יתרון הביתיות ברבע גמר הפלייאוף. הסנטר עצמו נראה מצוין ופאנל הבוחרים העניק לו את תואר שחקן החודש הישראלי באפריל.


סטודמאייר. "עבדנו קשה" (דני מרון)

"עבדנו קשה כל השנה ושיחקנו טוב בחודש החולף", הגיב סטודמאייר על בחירתו, "בכל פעם ששחקן בקבוצה מקבל תואר אישי, זה כמו תואר לקבוצה כולה. אני מעריך את זה מאוד". טל דן מעירוני נס ציונה הגיע למקום השני במשאל בפער קטן, בעוד אבי בן שימול מהפועל אילת דורג שלישי.

מאמן החודש
שרון דרוקר מהפועל אילת הוא הראשון העונה שזוכה בתואר מאמן החודש פעמיים. אחרי שעשה זאת בנובמבר, המאמן קיבל למעלה מ-90% מקולות הבוחרים באפריל, בו רשמה קבוצתו מאזן של חמישה ניצחונות מול הפסד בודד. "תודה על הבחירה", אמר דרוקר, "התואר הזה שייך לחבורה הלוחמת, המחויבת והמאוחדת שלנו. השחקנים משקיעים מעצמם בזיעה, במאמץ ובהקרבה מדי יום כדי שהקבוצה הזו תצליח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי