דרמה באשדוד: נהריה ניצחה 88:89 ועלתה מעל הקו האדום

יפתח זיו
יפתח זיו | עדי אבישי

שיא עונתי של דגן יבזורי, סידר לשחקניו של אריק אלפסי ניצחון חוץ דרמטי על מכבי אשדוד מקליעת עונשין של בארבר בסיום. הסגולים עקפו את הרצליה, שירדה לפחות זמנית למקום האחרון בטבלה

(גודל טקסט)
בעונה שעברה ניצחון דרמטי בהיכל הקריה הבטיח לעירוני נהריה עונה נוספת בליגת ווינר סל, ויכול להיות שהמשחק הערב (שבת) ייזכר כשחזור מדויק. החבורה של אריק אלפסי, מלווה בעשרות אוהדים שעשו את הדרך הארוכה מהצפון, חיברה לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים, כשרשמה 88:89 בחוץ על מכבי אשדוד, ועקפה את בני הרצליה שירדה מתחת לקו האדום לפחות ל-48 שעות. זאת אגב העונה החמישית ברציפות שהסגולים מנצחים באשדוד.


שמונה דקות לסיום, המשחק כבר נראה גמור, כאשר נהריה הובילה 66:84 ושלטה לחלוטין בקצב. אלא שמאותו רגע ועד לסיום היא לא קלעה אף סל שדה, אשדוד צברה ביטחון ו-18 שניות לסיום מחקה את כל ההפרש. למזלם של הסגולים, היה להם את אנתוני בארבר, שקלע את הנקודה האחרונה במשחק מהקו ונתן לאורחים הלחוצים מהצפון ניצחון יקר. דגן יבזורי היה המצטיין במשחק עם 22 נקודות ושש שלשות ללא החטאה, חמש מהן ברבע השני בו התהפך המשחק.


בצד השני, מכבי אשדוד הייתה מאוכזבת בסיום וטענה לקיפוח בשריקה האחרונה על בארבר. ניצחון של "הדולפינים" היה משפר מאוד את סיכוייהם להיכנס לפלייאוף, אבל כעת הם יצטרכו לנצח או את מכבי ת"א ו/או את הפועל חולון ולקוות להפסדים של יריבותיהם במקומות 5-8. מארק טולפסן הוביל עם 26 נקודות ו-11 ריבאונדים, נמרוד לוי קלע שיא קריירה של 23 נקודות ופול סטול תרם 17 נקודות ו-10 אסיסטים. ג'וש קרטר שנפצע ברגלו באימון הקבוצה לא עבר מבחן כשירות בסמוך למשחק. בהיעדרו, השמיכה של הצהובים התקצרה עוד יותר והם לא קיבלו אף נקודה משחקני הספסל.



אלפסי. כבר לא אחרון בטבלה (דני מרון)


קלעו לעירוני נהריה: דגן יבזורי 22 נקודות, מייק הנרי 18, אנתוני בארבר 13, אריק גריפין 12, יפתח זיו 11, טרי אלן 7, בן אלטיט 4, ניב משגב 2.


קלעו למכבי אשדוד: מארק טולפסן 26 נקודות, נמרוד לוי 23, פול סטול 17, ליס שושי וספנסר וייס 11 כ"א.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי