בחמישי: שחזור גמר הגביע בירושלים והפועל חולון נגד הפועל ת"א

בלאט מול לונג
בלאט מול לונג | דני מרון

משחקי המחזור ה-32 יינעלו עם המפגש בירה בין הפועל ירושלים למכבי ראשון לציון, האדומים של פרנקו ייצאו למשחק לוהט ובתחתית תנסה בני הרצליה לעצור את הרצף של אילת בתקווה להיחלץ מהמקום האחרון

(גודל טקסט)

המחזור ה-32 בליגת העל בכדורסל ייצא לדרך כבר הערב (רביעי), אבל יינעל רק מחר עם שלושה משחקים ובמוקד שמחזור גמר גביע המדינה, כאשר הפועל ירושלים תארח את מכבי ראשון לציון.

הפועל ירושלים – מכבי ראשון לציון (19:00)
זה יהיה לא פחות מהמפגש החמישי העונה בין השתיים, כאשר עד כה כל קבוצה שמרה על ביתה: בליגה ניצחה כל אחת פעם אחת, בגביע ווינר היו אלה הכתומים עם ידם על העליונה וכאמור בתואר גביע המדינה זכו האדומים של עודד קטש, במשחק שנערך באולם "פיס ארנה" בירושלים שיארח גם את המפגש מחר. להפועל ירושלים, שלא רשמה למפגש את כריס ג'ונסון ומלקולם גריפין, המאזן הטוב ביותר עד כה בסיבוב השלישי בליגה, שמונה ניצחונות מתשעה משחקים, וניצחון נוסף יקרב אותה מאוד להבטחת המקום השני. קטש בוודאי מעודד מכך שראשל"צ הפסידה את כל חמשת משחקיה האחרונים נגד קבוצות שהבטיחו יתרון ביתיות ברבע הגמר. 

הפועל חולון – הפועל תל אביב (21:00)
ללא אלאדה אמינו שלא נרשם על ידי הפועל תל אביב, האדומים ינסו בהיכל בחולון להשיג ניצחון מאוד משמעותי כדי לתפוס מקום ברבע הגמר. בשני ביקוריה האחרונים בחולון הצליחה הפועל ת"א להוביל עד הרבע הרביעי, אבל פעמיים הפסידה בפער דו ספרתי – בביקור האחרון ב-18 נקודות הפרש. כידוע, הפועל חולון צפויה לסיים במקום השלישי, אם ירושלים תמעד אולי תוכל גם לתפוס את המקום השני, אך האדומים במקום השמיני והם ביתרון נקודה בלבד על גלבוע/גליל ומכבי אשדוד/באר טוביה שדולקות אחריה בקרב על הפלייאוף, בו הבטיחו הסגולים יתרון ביתיות.


וולדן. קלע 37 נקודות במחזור שעבר (דני מרון)

הפועל אילת – בני הרצליה (18:55)
הפועל אילת עדיין מקווה לתפוס את המקום השלישי ולשם כך היא לא יכולה להפסיד לנועלת הטבלה, עבורה זה מאבק קריטי הרבה יותר. אילת ניצחה את הרצליה בשני המפגשים הקודמים העונה ולא נכנעה בכל שבעת משחקי הבית האחרונים שלה, ולחבורתו של אריק שיבק מצפה משוכה קשה למדי, אחרי שהפסידה את שלושת המשחקים האחרונים – דווקא אחרי שניצחה במשחק העונה שלה בתחתית את עירוני נהריה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי