דן שמיר: "מותר לזרוק חופשי, בטוח ששחקנים אוהבים את זה"

דן שמיר, מודי מאור
דן שמיר, מודי מאור | עדי אבישי

מאמן הפועל חולון התייחס לכך שקבוצתו השוותה שיא מועדון עם 17 שלשות בניצחון על הפועל תל אביב: "זה מי שאנחנו כרגע וכנראה שממש לא קל לשחק נגד זה". על עמית שמחון שהצטיין: "אחלה שחקן לאמן"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)
הפועל חולון נעלה הערב (חמישי) את המחזור ה-32 והלפני אחרון בליגת ווינר סל עם ניצחון חמישי ברציפות, הפעם 89:97 על הפועל תל אביב ושמרה על סיכוי לסיים את העונה הסדירה במקום השני בטבלה. המפסידה, לעומת זאת, הסתבכה ומקומה בפלייאוף נמצא בסכנה.


מאמן הפועל חולון דן שמיר סיכם: "היינו מאוד מפוזרים בחצי הראשון ואיבדנו 15 כדורים. אפשר לדבר על זה הרבה, אבל כשמשחקים מאוד מהר יש יותר טעויות. בחצי השני כבר יותר הסתדרנו. כל המשקים שלנו בתקופה האחרונה הם באנרגיות שיא ומן הסתם קשה לשחק ככה. אני מוריד את הכובע בפני כולם ומניח שטעויות וחוסר ריכוז זה חלק מהחיים. היו כמו דקות שהצגנו כדורסל ממש יפה, האנרגיות באולם היו בשיא ואני שמח מאוד שניצחנו".


על עמית שמחון שצלף לא פחות מ-24 נקודות, אמר שמיר: "הוא נכנס למשחק בצורה טובה מאוד. עמית תמיד משחק חזק, מתאמץ ואין לי טענות אליו – הוא אחלה שחקן לאמן. אנחנו משחקים בקצב כזה גבוה שהוא צריך לשחק בצורה הזו והקשיחות שלו בהגנה עוזרת לנו מאוד. אני מקווה שמשהו השתחרר אצלו ויהיו לו עוד ערבים כאלה".


על כך שקבוצתו קלעה 17 שלשות והשוותה שיא מועדון: "כך משחקים כיום, מותר לזרוק כמה שרוצים ואני בטוח ששחקנים אוהבים את זה. לפני עשר שנים זה לא היה ככה. כשהשלשות נכנסו, ההפרש צמח מהר מאוד לדו ספרתי. לא שיחקנו כך לאורך כל השנה, היו לנו עוד פרצופים וצורות, אבל זה מי שאנחנו כרגע וכנראה שממש לא קל לשחק נגד זה".


המאמן המפסיד דני פרקו הוסיף בקצרה: "נגד חולון, במשחק כזה עם אווירה כזו, בשביל לנצח, צריך לשחק טוב לאורך יותר דקות ולהיות מדויקים כמו שהיינו במחצית הראשונה. אי אפשר לקבל 50 נקודות במחצית השנייה".


כך אי אפשר לנצח בחולון. דני פרנקו (עומרי שטיין)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי