קטש לקראת הפלייאוף: "אסור לנו לחשוב שאנחנו פייבוריטים"

עודד קטש
עודד קטש | דני מרון

הפועל ירושלים תחל מחר במסע להשגת הדאבל ולמרות שלא הפסידה לבאר שבע בעונה הסדירה, מאמנה נוקט באמצעי זהירות: "מבינים שפלייאוף זה משהו אחר". מה הנתון שצריך להדאיג את מחזיקת הגביע?

(גודל טקסט)
יריית הפתיחה של פלייאוף ליגת העל בכדורסל תישמע מחר (חמישי), כאשר הפועל ירושלים והפועל באר שבע ייפגשו למשחק הראשון בסדרה ביניהן. מחזיקת הגביע מגיעה כפייבוריטית ברורה, גם לאור ההיסטוריה שלה וכמובן בגלל שגברה על קבוצתו של רמי הדר 0:3 במפגשים בעונה הסדירה, אך הדרומיים סיפקו לא מעט הפתעות לאורך העונה וכעת ינסו לחולל את הסנסציה הגדולה מכולן.


הפועל ירושלים מחזיקה ברצף של שישה ניצחונות בשלב רבע הגמר, כאשר בחצי מהמקרים היא הכריעה את הסדרה רק במשחק החמישי והאחרון. נתון שעלול להדאיג אותה הוא העובדה שבשנתיים האחרונות היא הפסידה את המשחק הראשון בבית, נגד גלבוע/גליל אשתקד ונגד נהריה לפני שנתיים.


סנטר הקבוצה, טיישון תומאס, אמר לקראת ההתמודדות: "זה נהדר להתחיל פלייאוף עם קבוצה כזו נהדרת ולנסות להתחרות על האליפות. כדי לקחת את הסדרה נצטרך לשפר את משחק ההגנה שלנו, שאנחנו משקשקים בו קצת ולהמשיך באותו קו בהתקפה, בזה אנחנו מתמקדים. התמיכה של האוהדים מאוד חשובה לנו, הם נותנים לנו מוטיבציה".




מאמן האדומים, עודד קטש, דיבר על התחושות לקראת תחילת הפלייאוף: "אנחנו מרגישים מוכנים לבאר שבע. צריך לעשות איזשהו סוויץ' בראש, אבל כולם מבינים שפלייאוף זה משהו אחר לגמרי. אני מקווה שניתן את הטון מתחילת הסדרה. הם קבוצה מאומנת, אגרסיבית והם יבואו להראות לכולם שיש להם מה לתת, כמו כל אנדרדוג. אנחנו מתרכזים בעצמנו, אסור לנו לחשוב שאנחנו פייבוריטים. לאורך השנה הוכחנו שאנחנו קבוצה יותר טובה, אבל צריך להראות את זה על המגרש. המפתחות הם להוריד את כמות הכדורים החוזרים שלהם בהתקפה, לרדת להגנה מהר על מנת למנוע נקודות קלות ולהיות אגרסיביים".


"אנחנו מרגישים טוב לקראת הפלייאוף, חיכינו לזה הרבה זמן והסיבוב השלישי הרגיש לנו ארוך מהרגיל", הוסיף הרכז הוותיק של ירושלים, יוגב אוחיון. "כולנו דרוכים ורוצים כבר להתחיל. אנחנו מקווים שהקהל יבוא מחר וידחוף אותנו מתחילת המשחק, אנחנו כמובן נרצה להחזיר לו על המגרש. באר שבע קבוצה אגרסיבית הגנתית, היא זורקת המון שלשות והולכת חזק לריבאונד ההתקפה. אם נעצור אותם בפרמטרים האלה, נהיה בעמדה טובה לניצחון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי