פארגו הגיב בכעס להודעת מכבי ת"א: "אני לא פצוע"

ג'רמי פארגו
ג'רמי פארגו | עדי אבישי

אחרי שהצהובים הודיעו כי השחקן יעבור בדיקת MRI בעקבות כאבים, הגארד בחר לענות דרך האינסטגרם לעיני כל: "תפסיקו עם הדיווחים השטותיים". לאחר מכן התגובה נמחקה: "הוא הובן שלא כהלכה", נמסר מהמועדון

(גודל טקסט)

סדרות רבע הגמר בליגת ווינר ייצאו לדרך הערב (חמישי) ובמוקד ניצב הדרבי הגדול של תל אביב, כאשר במשחק הראשון תארח מכבי את הפועל אחרי האירועים האלימים שנרשמו במשחק בין השתיים בתחילת החודש במסגרת העונה הסדירה.

אחרי שמכבי תל אביב הודיעה אתמול שג'רמי פארגו חש כאבים ויעבור בדיקת MRI, הבוקר, להפתעת רבים, השחקן הגיב באמצעות החשבון האישי שלו באינסטגרם לפוסט בנושא והבהיר: "תפסיקו עם הדיווחים השטותיים!!! אני בסדר גמור!!", ואף הוסיף סמיילי זועם לכך. עם זאת, השחקן לא צפוי לשחק הערב.

זמן קצר לאחר מכן גם המועדון יישר קו: "ג'רמי פארגו נטש אתמול את האימון בגלל כאבים בברכו ועבר בדיקת mri בברך בביה"ח איכילוב בתמיכתו של ד"ר גיל רצ'בסקי, רופא הקבוצה. לאחר הבדיקה הוחלט על המשך טיפולי פיזיותרפיה וחזרה לפעילות במקביל. אין צורך בטיפולים נוספים. בנוסף, מאז אתמול מקבל פארגו הודעות תמיכה רבות מהאוהדים שמייחלים להחלמתו המהירה. ההודעות האלה מסעירות אותו מאחר שבסך הכל מדובר ברגישות ובפציעה שאינה חמורה כפי שהתברר בבדיקה. הוא הובן שלא כהלכה והתגובה נמחקה".


פארגו מגיב לפוסט של קבוצתו (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי