הרוש: "נתנו את התחת". שמיר: "מקווה שנשאר להם דלק במיכל"

דן שמיר
דן שמיר | לירון מולדובן

הישראלי השווה שיא קריירה עם 24 נקודות ב-79:100 של חולון על ראשל"צ: "אין זמן לשמוח, זה רק 2:1, מאמין שהסדרה הזו עוד ארוכה". מאמנו: "מגיע קרדיט למי שעשה את העבודה - השחקנים"

(גודל טקסט)

הפועל חולון עדיין בחיים אחרי 79:100 ענק על מכבי ראשון לציון שצימק את סדרת רבע גמר הפלייאוף ל-2:1 כאשר המשחק הרביעי ייערך בבית מכבי בראשון לציון (ראשון ב-20:30). שלומי הרוש השווה שיא קריירה והוביל את הסגולים עם 24 נקודות, סקוטי ריינולדס תרם 21, איגור קולשוב הוסיף 18, קורי וולדן 17 ודרין אטקינס סיים עם 15 ו-14 ריבאונדים.

הרוש, המצטיין, סיכם: "באנו אחרת למשחק הזה. ידענו שאנחנו קצרים מבחינת הסגל, הבנו שנצטרך לתת את הכל וכל מי שעלה על הפרקט נתן את התחת והתעלה על עצמו. למרות זאת, אין לנו זמן לשמוח, זה רק 2:1 וצריך להמשיך קדימה. אני שמח שניצחנו ומאמין שהסדרה הזו עוד ארוכה".

"אני חושב שהפציעה בכתף אפילו עזרה לי", הוסיף הרוש בהלצה. "עשיתי טיפולים, קיבלתי זריקות וכולנו נותנים את הכל כי אנחנו לא רוצים שהעונה הזו תסתיים. ההפסד במשחק הקודם בראשון העניק לנו המון ביטחון, כי היינו יותר טובים והפסדנו שם על דברים קטנים. אני מקווה שביום ראשון ננצח שם".

מאמנו דן שמיר הסביר: "למרות שהמצב היה קשה, תמיד יש אפשרות לחזור. הרבה אנשים אורזים את הדברים שלהם במצב כזה, אבל יש אחרים שדואגים שזה לא יקרה ועושים את עבדותם. עשינו משחק יפה וצריך להוריד בפני השחקנים את הכובע. עכשיו ננסה להביא את הסדרה למשחק חמישי פה.


דן שמיר. "תמיד יש אפשרות לחזור" (עדי אבישי)

"ברור שזה היה צו 8, היינו חייבים לנצח. אנחנו חסרים כל כך הרבה שחקנים בעמדות מפתח וכמובן שהייתה קיימת אפשרות שזה לא ילך לכיוון שלנו. מגיע קרדיט למי שעשה את העבודה – השחקנים. זה היה יפה ואני מקווה שנשאר להם עוד קצת דלק במיכל לקראת יום ראשון".

על כך שקבוצתו קלעה 15 שלשות ושברה שיא מועדון בפלייאוף: "בשני המשחקים הקודמים לקחנו המון זריקות טובות. היום, במיוחד עבור קבוצה כמו שלנו, אנחנו די חיים על זה ולפעמים זה עניין של אין מה לעשות. אולי שיחקנו היום בלי לחץ ועכשיו החכמה תהיה לעשות את זה בעוד שלושה ימים בבית מכבי כשהמצב יהיה קצת יותר לחוץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי