מצא בית חדש: דני פרנקו חתם בעירוני נהריה לעונה הבאה

דני פרנקו
דני פרנקו | אתר רשמי

אחרי שסיים את דרכו בהפועל תל אביב בתום עונה לא מוצלחת, המאמן בן ה-45 יגיע לצפון על חשבונו של אריק אלפסי שהצליח להשאיר את הקבוצה בליגה: "שמח ונרגש". היו"ר ניסים אלפסי הבטיח: "בעונה הקרובה נכוון גבוה"

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)

דני פרנקו יאמן את עירוני נהריה בעונה הבאה. כך הודיע היום (ראשון) המועדון מהצפון, אחרי מסע ההישארות בליגה המוצלח שחווה. פרנקו, שאימן בעונה האחרונה בהפועל ת"א, לא היה רוצה לרשום לזכותו את העונה האחרונה, כשבניגוד לכל הציפיות, השיג את המקום בפלייאוף רק בסוף העונה הסדירה, ומיד לאחר מכן ספג שלושה הפסדים כואבים ממכבי ת"א בסדרת רבע הגמר.

ניסים אלפסי, יו"ר עירוני נהריה אמר לאחר המינוי: "אני מודה ומברך את המאמן היוצא, אריק אלפסי, על תרומתו הגדולה, והצלחתו בהשארת הקבוצה בליגת העל. אני מאחל לו הצלחה בקבוצתו החדשה. בעונה הקרובה עלינו לטובה, החלטנו לכוון גבוה בליגה. אנחנו מאמינים מאוד ביכולותיו של המאמן דני פרנקו ונעמיד לרשותו את כל הכלים והתנאים הדרושים בכדי להצליח".

היו"ר הוסיף: "אני שמח ומברך על כך, שראש העיר הנבחר מר רונן מרלי, תומך בקבוצה ובמועדון בכל כוחותיו ומאודו, ורתם את הסגנים וחברי מועצת העיר לתמוך בקבוצה באופן גורף. זו ההזמנות להודות להם על, תמיכתם בקבוצה, המהווה חלון ראווה לתושבי נהריה, כמקור לגאווה, להנאה, ומוקד תרבותי,ספורטיבי המעשיר את תושבי נהריה, חובבי הספורט בני הנוער והילדים".

דני פרנקו. יקבל את הכלים כדי להצליח (עמרי שטיין)
דני פרנקו. יקבל את הכלים כדי להצליח (עמרי שטיין)

פרנקו עצמו אמר: "אני שמח ונרגש לקראת שיתוף הפעולה ועבודת הצוות שצפויה לנו. אני אוהב את תחושת ההתחלה החדשה ואת האתגר של לבנות יחד קבוצה בעיר נהדרת, המחזיקה באולם נהדר, אוהבת וצמאה לכדורסל. עם קהל חם אוהב שמלווה את הקבוצה בכל הרגעים".

הקבוצה מעין שרה תהיה התחנה התשיעית בקריירה של פרנקו. בין הישגיו הבולטים של המאמן ישנה האליפות הראשונה בתולדות הפועל ירושלים, ב-2015 והזכייה בגביע המדינה עם הפועל חולון ב-2009. בנוסף, פרנקו הוביל את מכבי חיפה, התחנה הצפונית השנייה שלו בקריירה אחרי גליל/עליון, לגמר הליגה המקומית בעונת 2013/14, בה הפסיד למכבי תל אביב.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי