דרוקר מבין: "ההסתברות שקורי וולדן יישאר בחולון נמוכה"

קורי וולדן
קורי וולדן | עדי אבישי

המאמן החדש של הסגולים התייחס לכוכב בתוכנית הספורט של 103FM: "הוא הבטיח לעדכן אותנו, יש לו פה בית חם". על פניני: "אמור לשוב לפעילות באמצע ספטמבר". הציפיות: "ננסה לבנות את הקבוצה הכי טובה שאפשר"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

"כמו שאני מכיר את השוק האירופי, ההסתברות שקורי וולדן יישאר נמוכה", כך אמר הערב (ראשון) שרון דרוקר, מאמנה החדש של הפועל חולון, בראיון לתוכנית הספורט של 103FM.

דרוקר הוסיף: "קורי הבטיח שהוא יעדכן אותנו והוא מודע לכך שיש לו בית חם בחולון. אחרי עונה כזו הכסף שלנו כנראה לא גדול עבורו, אבל אנחנו כאן אם משהו ילך לו לאיבוד בדרך וזה לא יסתדר".

מצבו של גיא פניני: "שוחחנו בשבוע שעבר, הוא מתקדם בצורה נפלאה והרופא אפילו עצר אותו שלא יתלהב יותר מידי. הוא מאוד רוצה להחלים כבר והצפי הוא שהוא יעמוד לרשותנו באמצע ספטמבר".


אמור לשוב בספטמבר. גיא פניני (דני מרון)

הציפיות הגבוהות: "ברור שיש לאן להתקדם, אנחנו רוצים להתקדם עוד שלב בזירה האירופית. אני מודע לכך שתהיה יותר ביקורת מאשר באילת, אבל אל תשכחו שעבדתי כבר בהפועל ירושלים וטעמתי ממכבי תל אביב".

המטרות: "ננסה להרכיב את הקבוצה הכי טובה שאנחנו יכולים. כבר הצלחתי לייצר כימיה בתוך קבוצה בעבר ואני חושב שאני יכול לעשות את זה גם הפעם. אני אתחיל השבוע לערוך סבב ראיונות כדי לבדוק שחקנים ולהכיר את המועדון ואת בעלי התפקידים".

ההתקדמות של הפועל חולון: "ישבנו אחרי הפיינל פור וראיתי עד כמה הקבוצה הזו מסודרת – היא בדרך למעלה. זה אחד המועדונים הטובים בארץ וזה יסייע לי להתרכז נטו בכדורסל. חולון החזיקה מאמן שלוש וחצי שנים, זה דבר מדהים. ההנהלה מגיבה על פציעות ועל כל דבר שקורה בדרך, עושה הכל בשביל להתאושש. אם זה אפשרי, אני רוצה לקחת את המועדון הזה צעד נוסף קדימה".


ייקח את הפועל חולון צעד נוסף קדימה? שרון דרוקר (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי