היי דרומה: אריק אלפסי חתם כמאמן הפועל אילת לשנתיים

אלפסי. דברים שלא עולים בקנה אחד במידות טוהר הספורט
אלפסי. דברים שלא עולים בקנה אחד במידות טוהר הספורט | צילום: ערן לוף

מי שהדריך את עירוני נהריה בשלוש וחצי השנים האחרונות והציל אותה מירידה בעונה החולפת, יגיע לתחנה החמישית שלו בליגת העל ויחליף את שרון דרוקר: "ייחודה של אילת תמיד קסם לי, אפשר לבנות כאן חממת כדורסל"

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

פחות משבועיים אחרי ששרון דרוקר נפרד ממנה בסיומה של עונה מוצלחת, הפועל אילת החלה רשמית בהכנות לעונה הבאה. הבוקר (שישי) הקבוצה הדרומית הודיעה על זהות מחליפו של דרוקר, עם מינויו של אריק אלפסי למאמן הקבוצה בשנתיים הבאות.

אלפסי, שבילה שלוש וחצי עונות מתוך הארבע האחרונות בעירוני נהריה, אליה חזר במהלך העונה הנוכחית על מנת להצילה מירידה, יעשה את כל הדרך לקצה השני של המדינה וינסה להגיע עם אילת לפחות לגבהים שבהם היא נגעה בעונה החולפת. "ייחודה של אילת תמיד קסם לי ואני חושב שבעבודה נכונה ניתן לבנות בעיר חממת כדורסל אדירה", אמר אלפסי לאחר מינויו.

אסור לשכוח כי נכון לעכשיו, קיים ספק גדול לגבי יכולתה של הקבוצה להתקיים בעונה הבאה לאור חובות גדולים, וגם בעונה הנוכחית חלו לא מעט עיכובים בתשלום משכורות. "אני מודע היטב לקשיים שנאלצה הקבוצה להתמודד איתם בעונה החולפת, אך אני שמח למצוא חבורה מצוינת של אנשים המחויבים לעיר ולקבוצה", הוסיף המאמן, שמגיע לתחנה החמישית שלו בליגה הראשונה בקריירה. בנוסף לנהריה, המאמן הדריך בעבר את מכבי אשדוד, אליצור אשקלון וברק נתניה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי