דיווח: סופוקליס שחורציאניטיס יצטרף לאימוני מכבי ת"א

סופו. יצא בזול
סופו. יצא בזול | צילום: עדי אבישי

ביוון טוענים שהסנטר בן ה-34, שזכה עם הצהובים ביורוליג בעבר, מנסה לשקם את הקריירה ולחזור למגרשים לאחר שנה נטולת פעילות וינצל את ההיכרות עם יאניס ספרופולוס על מנת להצטרף להכנה של אלופת ישראל

(גודל טקסט)
סופוקליס שחורציאניטיס נחוש לחזור למגרשים. לפי דיווח ב"SDNA" היווני, הסנטר בן ה-34 עובד קשה על מנת לחזור לפרקט אחרי שנה שבה לא היה פעיל והוא יבקש להצטרף לאימונים של קבוצה שהוא מכיר היטב: מכבי תל אביב. סופו ינצל את ההיכרות עם מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס, שעבד כעוזר מאמן אולימפיאקוס בתקופה של השחקן בפיראוס, אך לפי הדיווח אלופת ישראל לא מתכוונת לצרף את השחקן והוא יקח חלק בהכנה בלבד.


הסנטר האימתני חתם באפולון פטראס בדצמבר 2016, אך ימים ספורים לאחר מכן קרע את גיד האכילס ונעדר שנה ותשעה חודשים מהמגרשים. לקראת עונת 2017/18 הוא קיבל חוזה בטריקאלה מהליגה בארצו, בתנאי שיוכיח כשירות פיזית ובריאותית, שכן הוא שקל באותה תקופה כ-200 קילוגרם.


סופו שיחק במכבי תל אביב בשתי קדנציות, בין 2010 ל-2012 ובין 2013 ל-2015. בקדנציה השנייה הוא היה שותף כמובן לזכייה ביורוליג, תחת דיוויד בלאט. כעת, הסנטר ינסה כאמור להשתקם ולמצוא קבוצה על מנת להחיות את הקריירה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי